הדור השלישי של אופל מוקה, לראשונה גם בגרסה 100% חשמלית
loader image

אופל השיקה את המוקה החדש, גם בגרסה 100% חשמלית

קריאה

דאבל טים

באירוע ססגוני תוך הקפדה גרמנית על ההנחיות, כשמסמר הערב הוא לא אחר מאשר מאמן ליברפול יורגן קלופ, באופל השיקו את האופל מוקה החדש, לראשונה גם בגרסה 100% חשמלית. האופל מוקה החשמלית מבוססת על פלטפורמת eCmp של PSA שהפך לאחרונה ל-Stellantis, קבוצת הרכב הרביעית בגודלה בעולם. הקבוצה החדשה כוללת את המותגים אופל, פיג׳ו, סיטרואן, DS, ג׳יפ, פיאט, דודג׳, קרייזלר, אלפא רומיאו, אבארט, לנצ׳יה, RAM ומזראטי. למרות שהאופל מוקה עושה שימוש במכלולים ופלטפורמות של פיג׳ו וסיטרואן, היא לא שכחה את השורשים הגרמניים שלה

האופל מוקה החדש מתחרה בסגמנט הסאב קומפקט SUV ומציג עיצוב רענן ודינאמי, שלוקח בחשבון גם את מקדם הגרר האקוטי מאוד בגרסה החשמלית. בהתחלה ניתן יהיה להשיג אותו בשלושה צבעים, Mamba Green, Voltaic Blue ו-Power Red וגג בצבע שחור.

הגרסאות הבסיסיות ישווקו כסטנדרט עם חישוקי ״16, מסך מולטימדיה בגודל ״7 עם תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, פנסי LED, בלימת חירום אוטונומית (מלפנים ומאחור). גרסת ה-SRi תשדרג אתכם בחישוקי ״18, גג שחור, שמשות כהות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית וחימום במושבים הקדמיים.

הגרסה המאובזרת יותר מגדילה את מסך המולטימדיה ל-״10 לצד לוח שעונים דיגיטלי בגודל ״12. בנוסף תקבלו גם מצלמת 180 מעלות (קמצנים…), חישוקי ״17 או ״18, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, חימום בהגה ובמושבים הקדמיים, Keyless מלא (כניסה והנעה ללא מפתח), משטח טעינה אלחוטי ואופציה לפנסי מטריקס LED מלפנים. רק כשהמוקה החדשה תהיה על הספינה בדרכה לארץ, נזכה לדעת אילו גרסאות ופיצ׳רים של האופל מוקה החדשה יזכו להגיע לארצנו הקטנטונת.

בהיצע המנועים אין הפתעות וגם כאן האופל מוקה נשענת על שורשיה הצרפתים. מנועי בנזין בנפח 1200 טורבו שלושה צילינדרים המשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית יפיקו 130 כ״ס ומנוע הדיזל 1500 טורבו, שככל הנראה לא יגיע לארץ, שודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומפיק 110 כ״ס.

הגרסה החשמלית של האופל מוקה היא המרשימה ביותר בהיצע, עם 134 כ״ס הניזונים מסוללה בקיבולת 50kWh וטווח מוצהר של 322 ק״מ (WLTP). ואם זה מצלצל לכם מוכר מהפיג׳ו e2008, אז אתם בסדר גמור, כי מדובר באותה פלטפורמה בדיוק.

האופל מוקה החדשה צפויה להגיע לישראל ברבעון השני או השלישי של 2021.

צילומים: אופל

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו