קיה שחררה טיזר של הספורטאז׳ החדש, הגולשים חשפו קצת יותר
loader image

קיה שחררה טיזר של הספורטאז׳ החדש, הגולשים חשפו קצת יותר

קריאה
🌎 חדשות רכב > קיה שחררה טיזר של הספורטאז׳ החדש, הגולשים חשפו קצת יותר

הצצה ראשונה

קיה שחררה היום לרשת שלושה טיזרים של הספורטאז׳ 2022 החדש שעתיד להיחשף רשמית רק בחודש הבא, וכצפוי, התמונות הללו עוררו לא מעט עניין.

בתמונות ששוחררו, קיה מציגה את קווי המתאר מהצד, הצצה עמומה אל תא הנוסעים החדש שבו רואים מסך ענק והגה חדש, וגם תמונה של הפינה השמאלית מאחור. אבל, גולש מוכשר וזריז קפץ על המציאה ורינדר את התמונה שלפניכם, המבוססת על הטיזרים החדשים ותמונות ריגול קודמות, ולדעתי יש מצב בהחלט שאתם צופים בגרסה שתהיה זהה לפחות ב-90% לדגם שהעיצוב שלו ייחשף רשמית ב-8 ביוני. החזית כמובן מבוססת על קונספט ״אף הנמר״ של קיה, שקיים גם בדגמים החדשים שכבר הגיעו לכאן, אבל חתימת ה-DRL (תאורת היום) קצת מזכירה לי את זו של ה-K5 החדשה המיועדת לשוק האמריקאי.

קיה ספורטאז׳ 2022 החדש צפוי להציג, לפי פרסומים זרים, מראה חלק ושרירי, לצד חזית עם קווים חדים המעניקים לו מראה די קרבי ועמוס בתאורת לד.

קיה ספורטאז׳ החדש יתבסס כמובן על הפלטפורמה של היונדאי טוסון החדש, בן הדוד והסופרסטאר המצליח שחולק איתו את המלוכה בקטגוריית ה-CSUV. הטוסון מכר כמה אלפי יחידות עוד בטרם הנחית גלגל אחד בארץ, והספורטאז׳ צפוי לשחזר את אותה ההיסטריה. הנעה היברידית ואפילו היברידית נטענת משקע (פלאג אין), יכולה לתת לו פוש בדו קרב הצמוד הזה, שכן הטוסון נמכר בשלב זה רק עם מנועי בנזין ויחידות ההנעה הירוקות יותר צפויות להגיע רק ב-2022.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו