סמלת משיקה בישראל את סובארו אאוטבק 2022 החדש (דור 6)
loader image

סמלת משיקה בישראל את סובארו אאוטבק 2022 החדש

קריאה
🇮🇱 השקה מקומית > סמלת משיקה בישראל את סובארו אאוטבק 2022 החדש

אאוטסיידר

סגמנט ה-SUV מקבל היום חיזוק בדמות מתחרה ותיק בדור השישי שלו עם הגעתו לישראל של סובארו אאוטבק 2022 החדש (Subaru Outback), רכב הסטיישן שטח הותיק עם ההנעה הכפולה, כשהוא מציג לא מעט חידושים מתבקשים בתחום הטכנולוגיה והבטיחות. הוא ישווק בישראל בשתי רמות גימור בלבד, גרסת ה-Limited הבסיסית ו-Luxury מעליה. בסמלת מתייגים אותו תחת ״סגמנט״ מנהלים-שטח, קטגוריה די מצומצמת שכוללת את וולוו V60 Cross Country, ומוכרת במספרים די קטנים יחסית מדי שנה.

סובארו אאוטבק 2022 החדש

עיצוב, מידות ורמות גימור

המעצבים של סובארו נצמדו לעיצוב שמאפיין אותו החל מהדגם הראשון שהושק אי שם ב-1995, עם השינויים המתבקשים לשפה העדכנית של דגמי המותג. בסובארו טוענים לסביבה נוחה יותר בזכות עיצוב המנצל בצורה אופטימלית יותר את חלל הנוסעים. גם נפח תא המטען גדל וכעת עומד על 561 ליטרים או 1,306 ליטרים כששורת המושבים מאחור מקופלת. המידות של סובארו אאוטבק 2022 החדש: 487 ס״מ אורך, 187.5 ס״מ רוחב, 167.5 ס״מ גובה ובסיס גלגלים של 274.5 ס״מ. מרווח הגחון עומד על 21.3 ס״מ, זווית גישה של 19.7° ונטישה של 22.6°.

החידוש המעניין ביותר מגיע ממערכת ה-DMS המזהה את פניו של הנהג ומחילה את ההגדרות האישיות שלו שהוגדרו מראש (עד חמישה נהגים).

סובארו אאוטבק 2022 החדש עם מערכת לזיהוי פני הנהג

כבר בגרסת הכניסה, Limited, תקבלו צג מולטימדיה בגודל 11.6 אינץ׳ התומך ב-Android Auto ו-Apple CarPlay, מושבים מתכווננים חשמלית מלפנים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת ל-2 אזורים, חישוקי ״18, פנסי לד עם כוונון גובה אוטומטי וקיפול מראות חשמלי, שמשות כהות ליושבים מאחור, מפרט הבטיחות בגרסה הזאת כולל את חבילת הבטיחות של סובארו, EyeSight, בגרסתה האחרונה, כשזוויות המצלמה שלה הורחבו פי 2.

גרסת Luxury מוסיפה מערכת שמע של Harman/Kardon עם 11 רמקולים וסאב וופר, גג שמש פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, מושבי עור נאפה, זיכרונות למושב הנהג ושתי מצלמות חניה נוספות.

כסטנדרט בשתי רמות הגימור של סובארו אאוטבק 2022 החדש, הותקנה מערכת ה-X-Mode המוכרת לנו מדגמי סובארו האחרים, שמדמה Traction לאחיזה אופטימלית (ככל שאפשר). כאחד שניסה את המערכת הזאת, אני יכול להעיד שהיא פחות מתאימה לשטח טכני המצריך הגבהות ונעילות ויותר לשבילים ברמת קושי קלה ובינונית.

מפרט הבטיחות כולל 7 כריות אוויר וכאמור את חבילת EyeSight שמבוססת רדאר וכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, התרעה מפני עייפות נהג, ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, התרעה מפני שטח מת ותנועה חוצה מאחור, מצלמת רוורס, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכז הנתיב, מניעת סינוור רכב המגיע ממול ותאורה עוקבת פנייה.

במבחן הריסוק של Euro Encap הוא קיבל חמישה כוכבי בטיחות.

סובארו אאוטבק 2022 החדש
סובארו אאוטבק 2022 החדש

מנוע

המשפט ״הרכב מנצח לא מחליפים״ רלוונטי במיוחד לסובארו אאוטבק 2022 החדש. מנוע הבוקסר המוכר בנפח 2.5 ליטרים (הזרקה ישירה) מפיק 170 כ״ס ו-25.7 קג״מ ב-3,800 סל״ד. הוא שודך לתיבת 8 הילוכים רציפה שמעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים. על הנייר לוקח לו 10.2 שניות להגיע מעמידה ל-100 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 193 קמ״ש. צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני היצרן עומדת על 11.6 ק״מ לליטר.

סובארו אאוטבק 2022 החדש
סובארו אאוטבק 2022 החדש

צ׳ק אאוט

סובארו אאוטבק 2022 החדש מגיע אל שוק מוטה SUV אמנם, אבל כאן בערך מסתיימות החדשות הטובות מבחינתו. כי מי שרוצה רכב עם יכולות שטח קרוב לוודאי יעדיף ללכת דווקא על סובארו XC או סובארו פורסטר, המציעים יכולות שטח לא פחות טובות, אך נחותים ממנו ברמת האבזור והטכנולוגיה. גם סגמנט רכבי הסטיישן שמעולם לא היה להיט בישראל (בשונה ממדינות אירופה) זה עולם הולך ונעלם ולכן יהיה מעניין לראות כמה יחידות יצליחו להימכר כאן אצלנו. חסרון נוסף שעומד לחובתו הוא היעדר יחידת הינע היברידית/חשמלית/פלאג אין, מה שיכל לתת לו עוד קצת נקודות של לגיטימיות

מחירים:

רמת גימורמחיר
סובארו אאוטבק 2022 רמת גימור Limited229,900 ₪
סובארו אאוטבק 2022 רמת גימור Luxury254,900 ₪

המחירים אינם כוללים אגרת רישוי

להורדת מפרט טכני מלא של סובארו אאוטבק 2022 החדש

 תמונות: סובארו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו