מיני משיקה גרסת S במהדורה מיוחדת לציון הניצחון ההיסטורי בראלי 1964
loader image

מיני קופר עושה כבוד לפאדי הופקירק עם מהדורת S מיוחדת

קריאה

עושים כבוד

מיני קופר הצטרפה לטרנד המהדורות המיוחדות מאוד, הפעם עם דגם המנציח את אחד ההישגים הגדולים בראלי של מונטה קרלו. ב-1964, פטריק הופקירק, או ״פאדי״ בשבילכם, זכה לראשונה במירוץ הנחשב עם הרכב האייקוני שנשא את המספר ״37״. כעת, במיני החליטו שהגיע הזמן לפרגן לפאדי עוד בחייו, עם מהדורת רטרו מיוחדת של המיני קופר S הספורטיבית, לכבוד ההישג ההיסטורי, באותם צבעים בדיוק כמו המכונית המקורית, כולל המספר 37 על דלת הנהג והנוסע.

הופקירק הצפון אירי הצליח להדהים את עולם הרכב בשל העובדה שהוא נהג ברכב עממי שפיגר מאחור בכל הקשור לביצועים ביחס למתחרות, אפילו כשג׳ון קופר הגדיל את הספק המנוע מ-34 ל-55 כ״ס והשמחה בממלכה הבריטית הייתה שניה רק לזכייה בגביע העולמי שתגיע שנתיים לאחר מכן.

במיני לא פרסמו כמה יחידות מהמהדורה המיוחדות ירדו מפס הייצור, אלא רק שהיא תשווק בגרסת 3, 5 ו-JCW, כולם, אם תהיתם, בצבע אדום וגג לבן, אתם כבר יודעים למה. במיני לא עצרו שם וציידו את המהדורה המיוחדת בחישוקי 17 או 18 אינץ׳ שחורים, חזית בגימור שחור מבריק, כמו גם הידיות, דלת מיכל הדלק, כונסי האוויר והסמל של מיני מקדימה ומאחור. להשלמת פרגון הרטרו, במיני צבעו פס לבן על מכסה המנוע ועליו חתימה של הופקירק, המופיעה גם על סף דלת הכניסה.

בשנת 2017 במיני אפילו הפיקו פרסומת בהשראת סיפור הגבורה המוטורי וההישג יוצא הדופן של הופקירק, הכוללת שימוש בחומרים מקוריים מאותו ראלי בלתי נשכח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו