טויוטה קאמרי, מכונית המנהלים הפופולארית של טויוטה עברה מתיחת פנים
loader image

טויוטה קאמרי היברידית החדש נחשפת לאחר מתיחת פנים

קריאה

מנהלת מצטיינת

טויוטה קאמרי, מכונית המנהלים הפופולארית בעולם נחשפה על ידי טויוטה בגרסתה האירופאית וההיברידית (Toyota Camry Hybrid), לאחר שעברה מתיחת פנים. זהו הדור השמיני שלה מאז הושקה ב-1982, היא משווקת בלמעלה מ-100 מדינות ומכרה עד היום כ-19 מיליון יחידות, נתון שמכניס אותה ל-Top 10 של הרכבים הנמכרים בהיסטוריה. היא מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה, כמו גם ה-RAV4, ההיילנדר החדש, הלקסוס ES ועוד.

הטויוטה קאמרי צוידה ביחידת הנעה היברידית המפיקה 218 כ״ס בזכות מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים הנעזר במנוע חשמלי. מבחינת העיצוב החיצוני, היא קיבלה פגושים חדשים ותאורת LED מלפנים ומאחור וחישוקי ״17 או ״18. השינוי המהותי בתא הנוסעים מגיע עם מערכת המולטימדיה העדכנית של טויוטה ומסך צף בגודל ״9 התומך ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, כשבטויוטה החליטו ובצדק להשאיר את הכפתורים הנכונים, כמו בקרת האקלים, מחוצה לו. בנוסף, ניתן יהיה לבחור מבין מושבי עור חדשים בשני צבעים. בין השאר נעשה שימוש גם בעץ יוקרתי וטיטיניום כדי לתת את התחושה הנדרשת של רכב סדאן יוקרתי.

העדכון הגדול ביותר בטויוטה קאמרי ההיברידית החדשה התרחש דווקא בחלק של הבטיחות, שם טויוטה עדכנה אותו בחבילת הבטיחות שלה, Toyota Safety Sense, הכוללת רשימה ארוכה של מערכות אקטיביות כמו בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, תיקון סטייה ושמירה על מרכז הנתיב, הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את המהירות לפי התמרורים ועוד. היא גם יודעת לזהות כמעט את כל הסכנות בכניסה לצומת ותעזור לכם עם היגוי אקטיבי, התרעה וזיהוי רכב או הולכי רגל הבאים ממול.

השיווק של הטויטה קאמרי החדשה צפוי להתחיל באירופה ובישראל בסתיו הבא, אז היא תפגוש במתחרות שלה בקטגוריה, היונדאי סונטה החדשה, הסקודה סופרב, קיה אופטימה, פיג׳ו 508 ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו