CarBlog.co.il מתיחת פנים לטויוטה לנד קרוזר 2021 ✎ CarBlog.co.il
loader image

טויוטה לנד קרוזר משתדרג בקטנה

קריאה

מתחזק

הוא מכר עד היום למעלה מ-10 מיליון יחידות בכל העולם והוא הג׳יפ היוקרתי הכי ״עממי״ שיש, בהשוואה למתחרים שלו כמובן. הוא הפך לאהוב כ״כ בקרב הישראלים ואפילו יש הטוענים שהוא סוג של ״נכס מניב״ לאור העובדה שכבר שנים ארוכות הוא נמכר הרבה מעבר למחיר המחירון שלו. הטויוטה לנד קרוזר משתדרג בקטנה ומקבל מתיחת פנים נוספת, 3 שנים לאחר הפעם האחרונה ורביעית בסה״כ. אגב, גם ה-Prado, האח הגדול של הלנד קרוזר, לא קופח וזכה גם הוא למתיחת פנים.

כוח לסבא!

השינוי המשמעותי ביותר בסבא לנד קרוזר שנמצא איתנו קרוב ל-70 שנה, הוא בדמות שדרוג המנוע הקיים כיום, הדי חלש יש להודות, עם 177 כ״ס בלבד, למנוע דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.8 ליטרים המפיק 204 כ״ס, מומנט מירבי של 51 קג״מ המגיע כבר ב-2,800 סל״ד ושיפור של 3 שנ׳ בהאצה מעמידה ל-100 קמ״ש ל-9.9 שנ׳. ההנעה היא כמובן כפולה לכל ארבעת הגלגלים, עם אפשרות לנעילה אמצעית ואחורית.

שדרוג בנגיעות

בגרסה העדכנית הותקנה מערכת Start & Stop לחסכון בדלק, מהסוג שרוב הישראלים אוהבים לכבות. המנוע שודך לתיבת 6 הילוכים (בלבד) אוטומטית, המגיעה למהירות מקסימלית של 175 קמ״ש, במידה וממש תמהרו לחזור הביתה מטיול השטח לפני כניסת השבת.

בגזרת האבזור אין שינויים דרמטיים מדי, מלבד מערכת מולטימדיה חדשה ועדכנית, התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, סופסוף. מערכות הבטיחות שודרגו לדור השני של מערכת Toyota Safety Sense ועכשיו היא תדע להבחיו בהולכי רגל, רוכבי דו גלגלי, להתריע בפני התנגשות (Pre-Collision System) ואפילו בקרת השיוט הפכה לאדפטיבית. יאיי!

די קשה להבחין בשינויים שבוצעו בעיצוב החיצוני, אבל החדשות הטובות לערסים מביניכם הם בטויוטה ישווקו את הלנד קרוזר גם בגרסת Black Pack וזה אומר גריל שחור, מראות, פנסי ערפל, פסים בחזית ומאחור ופסי העמסה, כולם בשחור נוצץ!

מתיחת הפנים של הלנד קרוזר צפויה להגיע אלינו במהלך 2021, הכינו את האוהלים!

תמונות: Toyota

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו