DS משיקה בישראל את ה-DS CROSSBBACK E-TENSE 4x4
loader image

ויו לה פראנס: DS משיקה בישראל את ספינת הדגל

קריאה

היהלום הצרפתי

השילוב של הקיץ הישראלי וצרפתים שמגיעים לבקר, תמיד הניב תוצאות מעניינות. ועכשיו מגיעה אלינו צרפתיה מעניינת במיוחד, ה-DS CROSSBBACK E-TENSE 4×4, הנחשבת בעיני רבים לספינת הדגל של מותג היוקרה הצרפתי, עמוסת טכנולוגיה ושיק צרפתי.

ה-CROSSBBACK E-TENSE 4×4 ההיברידית נטענת משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין בהספק של 200 כ״ס ומומנט של כ-30.6 קג״מ לשני מנועים חשמליים. בסרן הקדמי הותקן מנוע חשמלי המפיק 110 כ״ס ו-32.6 קג״מ ומאחור מנוע בהספק של 113 כ״ס ומומנט של 16.9 קג״מ. ביחד, ניחשתם נכון, אתם מקבלים SUV יוקרתי בעל הנעה כפולה והספק משולב של 300 כ״ס ו-53 קג״מ שמזניק את היצירה הזאת מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 5.9 שנ׳. המנועים מוזנים מסוללת 13.2 קוט״ש שמאפשרת נסיעה על חשמל בלבד לטווח של 62 ק״מ לפי תקן WLTP.

ה-DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 מבוססת על פלטפורמת EMP2 של תאגיד Stellantis (לשעבר PSA) שבפיתוחו הושקעו כ-630 מיליון אירו. העיצוב החיצוני שלה מבודל מהגרסאות הרגילות באמצעות חישוקים בעיצוב חדש, ועיטורי E-TENSE. תא הנוסעים נראה כמו מרחב פנימי של מטוס סילון פרטי וב-DS מספרים שהם הביאו רשימה ארוכה של מומחים ומעצבים שכל תפקידם לשים לב לפרטים הקטנים ביותר.

ה-DS החדשה תשווק בישראל בשתי גרסאות: SO CHIC ו-GRAND CHIC. גרסת SO CHIC כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ו-8 רמקולים, משטח טעינה אלחוטית, דוושות בגימור אלומיניום, בלם חניה חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען גם בהנפת הרגל, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים עם שני אזורים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', דשבורד בגימור אלקנטרה, מערכת מתלים אקטיבית המתאימה את עצמה לתנאי הדרך ע"י מערכת סריקה בטווחים של 5-25 מ' לפני הרכב, מראות מתקפלות חשמלית ועוד. גרסת GRAND CHIC העשירה במיוחד כוללת גג שמש פנוראמי, מסך מגע 12 אינץ', שני שקעי USB במושב האחורי, טעינה אלחוטית לטלפון, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, דוושות אלומיניום, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהינף רגל, בקרת אקלים דו-אזורית, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', חישוקי 19 אינץ' ייחודיים, תאורת אווירה פנימית ב-8 גוונים, חלונות כהים ועוד.

שינוי אווירה

בא לכם עוד קצת שיק צרפתי? קבלו. בלובינסקי מציעים גם שתי חבילות ״אווירה״: גרסת SO CHIC תגיע עם חבילת גימור אווירה Inspiration Performance Line המשלבת אלמנטים ספורטיביים עם גימור שחור מט למסגרת הגריל ועוד, סמלי PERFORMANCE Line וחישוקי 19 אינץ' ייחודיים. תא הנוסעים מדופן במלואו בריפוד איכותי מסוג אלקנטרה לדשבורד, להגה ולמושבים, שטיחים ייחודיים ודוושות אלומיניום. גרסת GRAND CHIC מאפשרת לבחור בין חבילת Performance Line לבין חבילת Opera המורכבת מסימול Opera ייעודי וחלקי כרום חיצוניים ייחודיים לחבילה זו בלבד. תא הנוסעים מדופן כמעט כולו בעור נאפה עם תפירת הפנינה הייחודית.

המושבים החשמליים מאווררים, מחוממים ובעלי מערכת עיסוי. רשימת הפינוקים כוללת גם שמשה קדמית מחוממת, שעון B.R.M R180 ומערכת שמע יוקרתית ייעודית מתוצרת מותג הסאונד הצרפתי היוקרתי FOCAL Electra. מבחינה פונקציונלית ה-DS7 CROSSBBACK E-TENSE 4×4 צוידה בשפע של פתרונות אחסון ודגש על בידוד רעשים.

היא גם צוידה במערכת מתלים מתקדמת המבוקרת באמצעות מחשב (DS ACTIVE SCAN SUSPENSION), המקבלת בזמן אמת מידע ממערך של חיישני תאוצה, מהירות הנסיעה, ומערכות נוספות, כדי להתאים את המתלים למה שיש בהמשך הדרך. ניתן להגדיר את המתלים לפי ארבעה מצבים: ECO, Comfort, Normal ו-Sport המשפיעים על תגובת ההגה, המצערת, תיבת ההילוכים ועוד.

שיק שיק, אבל לא חסכו בבטיחות

התרעה ותיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, בלימה אוטונומית עד למהירות של 140 קמ״ש, זיהוי תמרורים, מצלמות 360, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, 6 כריות אוויר ועוד. חבילת Opera מוסיפה גם מערכת לראיית לילה וחבילת Inspiration Opera מוסיפה מערכת לשמירה על עירנות הנהג, יחידות תאורת LED אקטיביות ומצלמת Connected Cam עם אפליקציה.

צ׳ק אאוט

ה-DS7 CROSSBBACK E-TENSE 4×4 מתחילה מ-299,990 ש״ח עבור גרסת SO CHIC Performance Line. עבור גרסת GRAND CHIC Performance Line תצטרכו להיפרד מ-324,990 ש״ח ועבור הגרסה המאובזרת ביותר, ה-GRAND CHIC OPERA, תשלמו 344,990 ש״ח.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו