ג'נסיס מציגה: פיצ׳ר המאפשר פתיחה באמצעות זיהוי פנים ב-GV60
loader image

ג'נסיס מציגה: פתיחה באמצעות זיהוי פנים ב-GV60

קריאה
🌎 חדשות רכב > ג'נסיס מציגה: פתיחה באמצעות זיהוי פנים ב-GV60

פיצ׳ר לפנים

מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס חשף לאחרונה את ג'נסיס GV60, הקרוסאובר החשמלי הראשון שלו אי פעם והמכונית השניה בהיצע הדגמים של המותג, אחרי הג'נסיס G80 Electrified שעתידה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2022.

ועכשיו, ג'נסיס חושפת פיצ׳רים שהולכים להפוך את ה-GV60 החדש לעוד יותר מעניין, עם אפשרות לפתיחת הרכב באמצעות ״Face Connect״, טכנולוגיית זיהוי פנים (כן, בדיוק כמו הסמארטפון שלכם) ולהשתחרר סופית מהצורך לשאת אתכם מפתח או להשתמש באפליקציה. בג'נסיס טוענים שפיצ׳ר שחרור הנעילה יעבוד היטב גם בשעות החשיכה, באמצעות מצלמת אינפרא אדום מיוחדת שתותקן בקורה B.

פתיחה באמצעות זיהוי פנים. ג'נסיס GV60

הטכנולוגיה החדשה, שצפויה להיות מוטמעת בהמשך בדגמים נוספים של ג'נסיס, לא רק מאפשרת פתיחה ונעילה, אלא גם מחילה את ההגדרות האישיות וההעדפות של הנהג כמו כיוונון מושב הנהג והמראות, תצוגת הנתונים העילית (Head Up Display) ועד למערכת המולטימדיה. ואם אתם במקרה צפויים לחלוק את הג'נסיס שלכם עם בת או בן הזוג, אז אפשר להיות רגועים, הטכנולוגיה מאפשרת להתאים עד שני נהגים שונים. כל השאר ייאלצו להשתמש במפתח 🤷‍♂️

במקרה של פעילויות כמו ביקור בחוף הים, טכנולוגיית ה-Face Connect תאפשר לנהג להשאיר את המפתח בתוך הרכב ולנעול אותו באמצעות זיהוי הפנים בלבד. הדבר הכי קרוב לזה עד היום היה צמיד ה-Activity Key של לנד רובר שאפשר להחליף את המפתח בצמיד מיוחד שעמיד במים, אך עדיין, לא אפשר להשתחרר לחלוטין מהצורך לשאת מפתח כלשהו.

ג'נסיס GV60
תא הנוסעים של ג'נסיס GV60

בנוסף, באמצעות טכנולוגיית זיהוי טביעת אצבע שכבר קיום זמינה בחלק מדגמי ג'נסיס בחו״ל, ניתן יהיה גם להניע את הרכב ללא שימוש במפתח.

בג'נסיס חשפו גם שעדכוני התוכנה באמצעות OTA שכללו עד עכשיו את לוח המחוונים הדיגיטלי, מערכת המולטימדיה ותצוגת הנתונים על גבי השמשה, יורחבו גם אל מערכת ההיגוי, המתלים, הבלמים וחלק ממערכות הבטיחות ויחסכו לנהגים את הצורך לבקר במרכז השירות.

ג'נסיס GV60

תמונות: ג'נסיס

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו