ג׳נסיס חוגגת 300 מסירות, זכיות בפרסים ומקדימה את ההגעה של דגמים חשמליים
loader image

ג׳נסיס חוגגת 300 מסירות, זכיות בפרסים ומקדימה את ההגעה של דגמים חשמליים

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > ג׳נסיס חוגגת 300 מסירות, זכיות בפרסים ומקדימה את ההגעה של דגמים חשמליים

סיבה למסיבה

למרות שהושק רק בפברואר השנה בישראל, ג'נסיס, מותג היוקרה מקוריאה מציין אבן דרך משמעותית בשוק המקומי וחוגג 300 מסירות, כשאחד המאפיינים הבולטים בהיצע הדגמים שלו, הוא אבזור גבוה כסטנדרט ביחס למתחרים וציון בטיחות 8 מקסימלי בכל הדגמים ובכל רמות הגימור. בניגוד למתחרים כמו מרצדס, לקסוס, אאודי ו-BMW, בג'נסיס הצליחו להגיע למספר המרשים באמצעות ארבעה דגמים בלבד, שני דגמי SUV ושני דגמי סדאן.

ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70

מלבד ההישג המקומי, בג'נסיס מתגאים בלא מעט פרסים שקטפו לאחרונה, כשרק אתמול ג'נסיס GV70 נבחר ל-SUV of the Year לשנת 2022 מטעם מגזין הרכב הנחשב Motortrend.

המותג הביא עוד קצת נחת מכיוון J.D. Power, אחת מחברות סקרי האיכות הגדולות והנחשבות בעולם, שם הוא הגיע למקום הראשון מבין כל מותגי הרכב בכלל וסגמנט היוקרה בפרט, במדד החדשנות והטכנולוגיה. המדד מנתח 36 טכנולוגיות שונות בארבע קטגוריות: 1. נוחות 2. אוטומציה 3. אנרגיה וקיימות 4. מולטימדיה וקישוריות.

מוקדם יותר ג׳נסיס הצטרפה לרשימה אקסקלוסיבית שבה נמצאת וולוו בלבד, כשכל היצע הדגמים שלה הוא בעל ציון בטיחות מקסימלי TOP SAFETY PICK PLUS מטעם ארגון IIHS האמריקאי, המקביל של Euro NCAP האירופאי.

רגע, יש עוד: בכלמוביל הצליחו להקדים את ההגעה של ג׳נסיס Electrified G80, החשמלית הראשונה אי פעם של ג׳נסיס שצפויה לנחות בישראל כבר בינואר הקרוב. קצת אחריה וגם כן במהלך הרבעון הראשון של 2022, ינחת כאן ג׳נסיס GV60, הרכב החשמלי הראשון אי פעם של המותג שתוכנן מאפס כרכב חשמלי, כשהוא עושה שימוש בפלטפורמת E-GMP המוצלחת של תאגיד יונדאי-קיה.

ג'נסיס GV60 החשמלי. בקרוב בישראל.

דנה רביד-מנחם, מנכ"לית ג'נסיס: "מדובר בהישג משמעותי למותג יוקרה חדש שעד לפני מספר חודשים לא היה קיים בישראל ובאחד השווקים היותר תחרותיים הקיימים בעולמות הפרימיום. לצד השגת כל יעדי המכירות ועל אף הקשיים בשנה זו בארץ ובעולם, אנו ממשיכים להעניק את רמת השירות הגבוהה בקטגוריה עם אספקות מיידיות ללקוחות, דגמים חדשים ומלהיבים ועם השקה קרובה של רכבים חשמליים במספר סגמנטים בולטים".

דנה רביד-מנחם, מנכ"לית ג'נסיס
דנה רביד-מנחם, מנכ"לית ג'נסיס

 תמונות: ג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו