לאחר מתיחת פנים: יונדאי קונה החדשה בישראל - CarBlog.co.il
loader image

לאחר מתיחת פנים: יונדאי קונה החדשה בישראל

קריאה

יונדאי קונה החדשה בישראל

חודשים לאחר שעברה מתיחת פנים, יונדאי קונה החדשה (סגמנט B) נוחתת בישראל בגרסת הבנזין עם רשימת עדכונים לא קצרה בכלל. הקונה החדשה תשווק בישראל באמצעות כלמוביל בשלוש רמות גימור: Premium הבסיסית, Prestige ורמת הגימור הגבוהה Supreme.

העיצוב החיצוני התעדכן עם יחידות תאורה חדשות (Full LED בגרסת Supreme) ותאורת LED יום, פגושים חדשים בחזית ומאחור וחישוקים ״17 או ״18 בעיצוב חדש. ברמת גימור Supreme תוכלו לקבל אותה בצביעה דו גוונית עם גג בצבע שחור.

מידות: 420 ס״מ אורך, 180 ס״מ רוחב, 155 ס״מ גובה ובסיס גלגלים של 260 ס״מ. נפח תא המטען עומד על 374 ליטרים או 1,156 ליטרים כששורת המושבים מאחור מקופלת.

תא הנוסעים גם כן קיבל טאץ׳ עדכני, כשבין העדכונים הבולטים אפשר למצוא צג מולטימדיה שגדל באינץ׳ אחד ל-״8 עם תמיכה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay (״10.25 בגרסת Supreme), הקונסולה בין המושבים מלפנים, כניסה והנעה ללא מפתח, בורר ההילוכים, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה, ריפודים בעיצוב חדש וגם לוח מכוונים דיגיטלי ומשטח טעינה אלחוטי כאופציה. ביונדאי גם טיפלו בנושא בידוד הרעשים, בעיה ממנה ״סבל״ הדגם היוצא.

היונדאי קונה החדשה תשווק בשלב זה עם מנוע אחד בלבד, טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר שנעזר ביחידת תמיכה היברידית 48 וולט (Mild Hybrid) המספקת עוד קצת כוח ביציאה מהמקום ובעקיפות ומסייעת לחסכון בדלק. הוא מפיק 198 כ״ס ומומנט מירבי של 27 קג״מ ב-1,600-4,500 סל״ד, והוא מזניק את הקונה מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 7.7 שניות. הוא שודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.3 ק״מ/לליטר לפי תקן WLTP. אגב ביצועים, ביונדאי טוענים שהמתלים כוילו מחדש כדי להפוך את הנסיעה לנוחה יותר.

מפרט הבטיחות נדיב וכולל כסטנדרט 6 כריות אוויר, ניטור מרחק מהרכב שמלפנים, תיקון סטייה מנתיב, התרעה מפני עייפות נהג ובלימה אוטונומית עד מהירות של 80 קמ״ש. גרסת Prestige מוסיפה התרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת כולל התערבות בהיגוי כדי למנוע תאונה במקרה של מעבר בין נתיבים. גרסת הקצה, ה-Supreme, מוסיפה אפשרות למנוע סינוור רכב המגיע ממול באמצעות שליטה על האורות הגבוהים.

צ׳ק אאוט

יונדאי קונה החדשה תשווק עם תג מחיר התחלתי של 127,900 ש״ח עבור רמת גימור Supreme. רמת הגימור האמצעית, Prestige תעלה לכם 134,900 ש״ח והרמה הגבוהה ביותר, Supreme מגיעה עם תג מחיר של 138,900 ש״ח.

היא נוחתת הישר אל קטגוריה דחוסה ועמוסה שבין השאר התחדשה לאחרונה עם רנו קפצ׳ור, שברולט טריילבלייזר, סקודה קאמיק, פיג׳ו 2008 ועוד, וגם הותיקות יותר כמו קיה סטוניק וטויוטה CHR.

תמונות: יונדאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו