חדש בישראל: סקודה קאמיק, SUV קומפקטי מבית טוב
loader image

חדש בישראל: סקודה קאמיק, SUV קומפקטי מבית טוב

קריאה

פנאי פלוס

סקודה, מותג הרכב האירופאי הנמכר בישראל (ובצדק), השיקה את הקאמיק (Skoda Kamiq), מתחרה נוסף בתחום רכבי הפנאי, או בשפת העם ״ג׳יפונים״, כשהוא אמור לתת פייט בסגמנט B לניסאן ג׳וק, מאזדה CX3 וגם פיג׳ו 2008. כיאה לצאצא משושלת פולקסווגן, יש לו גנטיקה טובה המבוססת על פלטפורמת MQB A0 של התאגיד הגרמני, אותה הוא חולק עם ג׳יפון פופולארי אחר, סיאט ארונה, ופולקסווגן טי-קרוס המושק בימים אלה בישראל.

סקודה קאמיק

רשימת האבזור המפנקת כוללת לוח שעונים דיגיטלי בגרסה המפוארת, מערכת מולטימדיה עם צג 8 אינץ׳ וחיבור ל-Android Auto ו-Apple Carplay (שזה עדיין לא טריוויאלי בשנת 2020), מראות חשמליות מתקפלות, כניסה והנעה ללא מפתח (Keyless מלא), משטח טעינה אלחוטי ועוד… בבטיחות גם לא חסכו: 9 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שטחים מתים. אה, והיא גם קיבלה 5 כוכבים במבחן ה-Euro Ncap. מה ששלה שלה.

היצע המנועים רחב והוא מתחיל עם גרסת הליטר החסכונית של פולקסווגן, שלושה צילינדרים עם מגדש טורבו, 113 כ״ס שיביאו אתכם ל-100 קמ״ש בתוך כ-9.6 שנ׳. המנוע הגדול יותר בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ״ס, שגם הוא מתהדר במגדש טורבו, יביא אתכם ל-100 קמ״ש ב-8.4 שנ׳. לא רע בשביל SUV קומפקטי ששוקל 1.7 טון (אבל של שרירים). שני המנועים אגב, משודכים לתיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.

חמישה כוכבי בטיחות. מפרגנים

כמה זה נעים לכם בכיס? הקאמיק תוצע במחיר התחלתי של 125,000 ש״ח לגרסת אמבישן הבסיסית, ואם בא לכם עוד קצת פינוקים, אבזור וכוח, תצטרכו להוסיף עוד כ-16,000 ש״ח לגרסת הסטייל המפוארת ביותר.

רוצים לשמוע עוד על הקאמיק? לחצו כאן

3 תגובות

עקבו אחרינו