UMI משיקה את שברולט טריילבלייזר בישראל, קרוסאובר קומפקטי
loader image

שברולט טריילבלייזר חוזר לישראל, הפעם בגרסת רכב פנאי קומפקטי

קריאה

עשה קאמבק

הקטגוריה הכי עמוסה בשוק הרכב הפכה לדחוסה עוד יותר, כשחברת UMI הודיעה על תחילת שיווקו של שברולט טריילבלייזר החדש (Chevrolet Trailblazer). ה-SUV הקומפקטי החדש מחליף את השברולט טראקס שהחזיר ציוד. הוא יתחרה בקיה סלטוס, מאזדה CX-30, יונדאי קונה, סיאט ארונה, סקודה קאמיק והפיג׳ו 2008. הטריילבלייזר החדש מגיע עם בסיס גלגלים של 2,640 ס״מ, באורך הוא מסתיים לאחר 4,407 מ״מ (4,412 מ״מ בגרסת Activ Z), גובה של 1,656 מ״מ (1,669) ורוחב של 1,808 מ״מ. בתא המטען יש 716 ליטרים, אבל קחו בחשבון שהנתון הזה הוא תוצאה של מדידה מרצפת התא ועד לגג, בניגוד למדידה הנהוגה עד לגובה החלון.

שברולט טריילבלייזר ישווק בישראל בארבע גרסאות, כשכולן מצוידות במנוע הטורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.3 ליטרים (הזרקה ישירה), שמפיק 155 כ״ס ומומנט מירבי של 24.2 קג״מ כבר ב-1,600 סל״ד. תיבת ההילוכים בגרסת ACTIV Z AWD עם ההנעה הכפולה שודכה לתיבת 9 הילוכים אוטומטית שמורידה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים ואלו מזניקים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 9.1 שניות, עד למהירות מירבית של 200 קמ״ש (זהה בכל רמות הגימור). החדשות הפחות טובות הן שהגרסאות הרגילות שודכו לתיבה רציפה ששולחת את כל הכוח לגלגלים הקדמיים ומגלחת 0.6 שנ׳ בנתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש.

12.1 ק״מ לליטר זה נתון צריכת הדלק בגרסת ההנעה הכפולה ו-12.9 ק״מ לליטר בגרסאות עם ההנעה הקדמית. ואנחנו מדברים פה על תקן EPA האמריקאי המחמיר, כן? לא WLTP שאמיתי כמו חיי לילה בפתח תקווה.

העיצוב החיצוני של השברולט טריילבלייזר מסמן וי על כל הטרנדים העכשויים. פנסי LED צרים מלפנים, גריל גדול, צביעה בשני גוונים, קורת C מעוצבת כמו בוולבו XC40, סיאט ארונה, קיה סלטוס ועוד. בשברולט לא ויתרו על הקשתות השחורות מעל בתי הגלגלים בקוטר ״17, אחד המאפיינים הבולטים של הקטגוריה.

תא הנוסעים הוא אמריקאי טיפוסי ואפילו קצת מזכיר את הקוריאניות בקטגוריה. הכל נמצא איפה שהוא צריך להיות, ולטוב ולרע אין הפתעות. במרכז יש לו את מערכת המולטימדיה MyLink בגודל ״7 שתומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay באמצעות שני שקעי USB ומחוברת לשישה רמקולים. השמשות מאחור מושחרות והוא צויד גם בחיישני תאורה, חיישני רוורס ובלם יד חשמלי. את כל זה תקבלו בגרסת LS הבסיסית. אם תשדרגו לגרסת LT פלוס, המולטימדיה תגדל באינץ׳ שלם והמזגן יהפוך למערכת בקרת אקלים. המפתח יהפוך לחכם ויאפשר כניסה והנעה גם כשאתם מחוץ לרכב, פיצ׳ר קלאסי לקיץ הישראלי כשתרצו להפעיל כמה דקות של מזגן לפני הכניסה לסאונה. הגרסה הזאת מוסיפה גם מושב נהג עם חימום שמתכוון חשמלי, שני שקעי USB לנוסעים במושבים מאחור ועוד. גרסת LTZ תפנק אתכם גם בדלת תא מטען חשמלית הנפתחת באמצעות חיישן וגם גג פנורמי. הגרסה עם ההנעה הכפולה, LTZ, מוסיפה מושבים בעיצוב משולב עור ובד, פנסי LED מאחור, מראות צד בצבע הגג, מפלטים בגימור ניקל וצמיגי שטח 50/50.

מפרט הבטיחות עשיר במיוחד וכולל כסטנדרט עשר כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, תיקון סטייה מנתיב, התרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת, זיהוי הולכי רגל וגם אפשרות להגביל את ביצועי הרכב אם יש לכם נהג צעיר בבית.

צילומים: שברולט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו