מנכ״ל קיה העולמית: נשקיע 25 מיליארד דולר בפיתוח רכבים חשמליים
loader image

קיה משיקה לוגו חדש וגם 11 רכבים חשמליים בהשקעה של 25 מיליארד דולר

קריאה

משהו חדש מתחיל

כחלק מפרויקט שאפתני הקיבל את שם הקוד ״Plan S״, קיה, מותג הרכב הקוריאני מבית יונדאי, הודיעה על השקעת ענק בכל הקשור לפיתוח ותשתיות עבור רכבים חשמליים. בקצה ההצהרה עומדים לא פחות מ-11 דגמים חשמליים לחלוטין שקיה תשיק עד שנת 2025 בהשקעה דמיונית של 25 מיליארד דולר. בראיון שנתן מנכ״ל קיה העולמית, הו סאנג סונג לאתר Automotive News הוא סיפר גם על ההחלטה להחליף לוגו, המגיעה מהצורך שהמותג ישדר יותר דינמיות, סגנון ויכולת המצאה, הכל כחלק מהדגש על הנעה חשמלית. הלוגו החדש התנוסס לראשונה על דגם הקונספט ״Imagine by Kia״ שנחשף בתערוכת הרכב בז׳נבה 2019 ואנחנו צפויים לראות אותו בחזית הדגמים החדשים של קיה כבר במהלך 2021.

הלוגו החדש של קיה

אגב מיתוג ושיווק, יונדאי החליטה לאחרונה שכל הרכבים החשמליים החדשים שלה ישווקו תחת המותג Ioniq, לא כולל רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית שזוכים לגרסה 100% חשמלית כמו הנירו, הקונה ה-Ioniq.

התוכניות של קיה יתבססו על פלטפורמת E-GMP של קונצרן יונדאי, שתאפשר לפתח החל מרכבי סדאן ועד ל-SUV ואופציה להנעה קדמית, אחורית ולכל ארבעת הגלגלים. לאחרונה יונדאי חשפה שלושה דגמי קונספט תחת המותג Ionic, עם המספרים 5, 6 ו-7.

Imagine by Kia – קרוסאובר קומפקטי 100% חשמלי עם מנוע בכל אחד מהצירים

תמונות: קיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו