יונדאי הופכת את IONIQ לתת מותג לחשמליות בלבד • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

יונדאי הופכת את IONIQ לתת מותג לחשמליות בלבד

קריאה

מותג חשמלי חדש נולד: IONIQ

המכונית הפופולארית בישראל הפכה למותג חשמלי חדש בפני עצמו. או יותר נכון – תת מותג. יונדאי הודיעה שהאיוניק (IONIQ) יהפוך מעתה למותג שתחתיו יושקו כל הדגמים של הרכבים המונעים באמצעות סוללה חשמלית (BEV) ועל הדרך שחררה תמונות של כמה דגמי קונספט מעניינים, כשהראשון מתוכם צפוי להגיע לשווקים כבר במהלך 2021.

המותג החדש צפוי לכלול רכבים 100% חשמליים בלבד, ללא דגמים היברדיים או היברדיים נטענים (Plugin Hybrid) והוא יתבסס על הפלטפורמה החשמלית החדשה של היצרנית הקוריאנית, E-GMP, שמבטיחה בין השאר טעינה מהירה יותר וטווח גדול יותר בין טעינות. 

יונדאי נתנה לסדרת הדגמים את השמות היצירתיים 5, 6, ו-7. האיוניק 5, SUV קומפקטי המבוסס על דגם הקונספט שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה בפרנקפורט תהיה הראשונה לצאת תחת המותג החדש ב-2021.

יונדאי איוניק 5

השניה בסדרה תהיה האיוניק 6, סדאן המבוססת על ה-Prophecy שנראית כמו הכלאה בין טסלה Model S לפורשה טאיקן. מה ששלה שלה.

אני? דומה לטסלה? הגזמתם!

והשלישית והאחרונה, ניחשתם נכון: איוניק 7, SUV שעם שיווק נכון, תמחור אטרקטיבי וכריזמה מתפרצת, יוכל לתת פייט לשאר הרכבים בסגמנט ה-SUV החשמלי בעולם שאחרי הקורונה אי שם ב-2024.

אגב, זאת לא הפעם הראשונה שיונדאי פותחת מותג חדש. בארה״ב היא מחזיקה במותג היוקרה ״ג׳נסיס״, שנאבק מול לקסוס, מרצדס, אאודי, BMW ואינפיניטי (הגוסס) על ארנקם של האמריקאים, עם ארבעה דגמים בלבד.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו