פורד חושפת את המפרט של המוסטנג מאך אי החשמלית באירופה
loader image

ערב טוב אירופה: פורד חושפת את דגמי המוסטנג מאך-אי

קריאה

מנצלת את המומנטום

לאחר שב-2019 הכריזה על ה-SUV ה-100% חשמלי שלה תחת המותג מוסטנג שמגביר את קצת פעימות הלב אצל כל חובב רכבים אמיתי, בפורד עושים צעד נוסף ומפרסמים את המפרט שעתיד להגיע לאירופה וכנראה, במהרה בימינו, גם לארץ זבת חלב ודבש. הגרסה החזק היותר, המוסטנג מאך-אי GT תזנק מעמדת הטעינה ל-100 קמ״ש בתוך 3.7 שנ׳, ועד למהירות מקסימלית מוגבלת של 200 קמ״ש בזכות צמד מנועים חשמליים המפיקים יחד כ-460 כ״ס ו-84.6 קג״מ של מלוא המומנט המיידי כבר מהנגיעה הראשונה בדוושה. ברצפת הרכב הותקנה סוללה בקיבולת של 88kWh עם קירור נוזלי לביצועים אופטימליים, והיא מוגנת במעטפת עמידה (מאוד) למים ויודעת לספוג פגיעה במקרה של תאונה חלילה.

רשימת הפינוקים והאפשרויות כוללת חישוקי ״20, מתלי MagneRide סופר מתקדמים המאפשרים להתאים את רמת הנוחות והקשיחות של המתלים לפי סגנון הנסיעה ואפילו יצבעו לכם את הקליפרים באדום. בפנים ימתין לכם צג מולטימדיה עצום בגודל ״15.5 שינגן לכם את גל״צ בפקקים של הבוקר דרך רמקולים של Bang & Olufsen. המסך העצום קיבל השראה מטסלה ובפורד טוענים שהוא לא סתם גדול, הוא גם חכם ולומד את סגנון הנהיגה וההרגלים שלכם.

ואם כבר טסלה, אז בפורד הבינו שיש דרישה לדגם עם טווח ארוך יותר ולכן תהיה גרסה נוספת, בסיסית יותר בעלת הנעה אחורית, שתאיץ מ-0 ל-100 ״רק״ ב-5.1 שנ׳ ותאפשר לכם טווח של עד 540 ק״מ בין טעינות (לפי WLTP, אתם יודעים כבר שצריך להוריד 15%, כן?). הפורד מוסטנג מאך-אי תומכת בטעינת DC מהירה ואם במקרה תמצאו מטען בהספק של 150kW, אז תקבלו כ-100 ק״מ בתוך כ-10 דקות בלבד. מטען ביתי מסוג Type 2 יטעין לכם את הסוללה בקיבולת 98kWh במלואה בתוך כשמונה שעות.

״היה מנוע?״

לאחרונה פורד הציגה דגם קצה רציני של מוסטנג חשמלית, גם כן תחת המותג ״מאך-אי״ עם נתונים הזויים במיוחד והספק של 1,400 כ״ס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו