סקודה קודיאק 2022 החדש הוצג לאחר מתיחת פנים מקיפה
loader image

סקודה קודיאק החדש הוצג לאחר מתיחת פנים

קריאה
🌎 השקה עולמית > סקודה קודיאק החדש (מתיחת פנים)

משפר הופעה

סקודה קודיאק, אחד מרכבי הפנאי הפופולאריים בישראל עבר היום שדרוג די רציני ומתיחת פנים משמעותית ראשונה מאז שהוצג לראשונה ב-2016 ומכר למעלה מ-600,000 יחידות ברחבי העולם בתצורה של חמישה או שבעה מקומות. אגב, את 2020 הוא סיים עם התואר ה-SUV הנמכר בישראל עם 4,956 יחידות ועם המקום השישי בטבלת הדגמים הנמכרים ביותר, כשלפניו טויוטה קורולה, יונדאי איוניק, קיה פיקנטו, יונדאי i20 וקיה נירו שזולים ממנו באופן דרמטי.

מבחוץ הוא התחדש במכסה מנוע בעיצוב חדש, גריל המיישר קו עם הדגמים החדשים של המותג, פגושים חדשים מלפנים ומאחור, יחידות תאורת לד חדשות עם אופציה למטריקס לד, חישוקי ״18-20 בעיצוב חדש וספוילר חדש מאחור. בגרסת ה-RS תקבלו גם פסי הטענה, מראות, גריל ומסגרות לחלונות בצבע שחור, כמו גם חישוקי ״20 בעיצוב דינאמי יותר. מאחור כל הסמלים והכיתוב Skoda יופיעו בשחור ובחלק התחתון של הפגוש הוא קיבל צמד מפלטים בגימור כרום וסוג-של דיפיוזר, ניחשתם נכון – בצבע שחור.

העדכונים המשמעותיים בתוך תא הנוסעים כוללים לוח מחוונים בגודל ״10.25 כאופציה בחלק מרמות הגימור, מערכת מולטימדיה בגודל ״9.2 עם תמיכה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay, גימורים חדשים בדשבורד ובדלתות ועוד. ברמת הגימור RS תקבלו את כל זה רק בנראות ספורטיבית יותר עם אלמנט המעויינים שחוזרים על עצמם בלא מעט מקומות וגם, כמיטב המסורת, תפירה בחוט אדום ובוהק. מה שנעדר באופן מפתיע זה האופציה לידית הילוכים Shift-by-Wire שכבר נמצאת בחלק ניכר מהדגמים החדשים של קונצרן פולקסווגן.

היצע המנועים של הסקודה קודיאק המחודש יכלול צמד מנועי דיזל ושלושה מנועי בנזין בהספקים שבין 150 כ״ס ו-245 כ״ס ששודכו לתיבת 7 הילוכים אוטומטית DSG. בשלב זה ובאופן קצת מפתיע, לא הוצגו גרסאות היברידיות או היברידיות נטענות משקע (פלאג אין) שכבר זמינות בדגמים אחרים של קונצרן פולקסווגן. באסוש.

הסקודה קודיאק המחודש יהיה זמין באירופה כבר ביולי וצפוי להגיע אלינו ברבעון השלישי של 2021.

תמונות: יצרן

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו