קבוצת לובינסקי מתחילה לשווק את פיג׳ו 3008 החדש בישראל לאחר מתיחת פנים
loader image

קבוצת לובינסקי מתחילה לשווק את פיג׳ו 3008 החדש בישראל לאחר מתיחת פנים

קריאה

מלך האריות

פיג׳ו 3008, אחד מדגמי ה-SUV הפופולאריים בישראל התעדכן ונוחת אצלנו עם לא פחות מ-8 גרסאות שונות של בנזין ודיזל לבחירה, כשהגרסה ההיברידית נטענת של מתיחת הפנים תגיע במהלך 2021. ה-3008 מכר במהלך ארבע שנותיו בישראל כ-12,000 יחידות ונהנה מאטרקטיביות בשוק היד השנייה.

היצע המנועים של הפיג׳ו 3008 החדש ימשיך לכלול את המנוע עמוס הגביעים והמדליות, ה-PureTech, טורבו בנזין שלושה צילינדרים בטור בנפח 1.2 ליטר. הוא מפיק 130 כ״ס, מומנט מירבי של 23.5 קג״מ ומזנק מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 9.7 שניות. צריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 15.3 ק״מ לליטר.

המנוע החזק ביותר, טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בטור בנפח 1.6 ליטרים מפיק 180 כ״ס ומומנט מירבי של 25.5 קג״מ. ייקח לו 8.8 שניות כדי לזנק מ-0 ל-100 קמ״ש וצריכת הדלק עומדת על 14.2 ק״מ לליטר.

גרסת הדיזל, או יותר נכון, טורבו דיזל של מנוע ה-1.5 ליטר, מפיקה 130 כ״ס ו-30.6 קג״מ, כשנתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש עומד על 11.5 שניות. צריכת הדלק עומדת על 19.2 ק״מ לליטר (18.8 בגרסת האבזור ״פרימיום״). כל הגרסאות משודכות לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המורידה את הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד. צריכת הדלק היא לפי תקן WLTP.

העדכון בעיצוב החיצוני של הפיג׳ו 3008 מתבטא בפגושים חדשים, כשבחזית לקחו את הקטע הזה של ראש האריה צעד אחד קדימה, ומלבד ניבי ה-LED, הוא קיבל בקצוות עיצוב שקצת מזכיר שפם של ג׳ירפה. סתם נו, של אריה. גם מכסה המנוע עבר עדכון וקורות המרכב נצבעו בשחור. מאחור, כמו ב-208, הוא קיבל פנסי לד עם מראה של טפרי אריה. בתא הנוסעים לא נרשמו עדכונים דרמטיים מלבד שימוש בחומרים חדשים ודיפונים.

הפיג׳ו 3008 החדש ישווק בשלוש רמות אבזור: ״אקטיב״, הכוללת בלימת חירום עד 85 קמ״ש, זיהוי תמרורים, התרעה מפני עייפות נהג, התרעה מפני סטייה מהנתיב, ניטור מרחק מהרכב מלפנים, לוח מכוונים דיגיטלי i-Cockpit 3D בגודל ״12.3 שדובר עברית צחה, מנופים להעברת הילוכים מאחורי ההגה, מצלמת חניה הכוללת מבט על, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה בגודל ״8 התומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי ״18 ועוד.

רמת האבזור ״אקטיב Pack״ מוסיפה על האבזור של ״אקטיב״ גם מערכת המונעת את סינוור הרכב המגיע מלפנים, התרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת, בלימה אוטונמית במהירות של עד 140 קמ״ש ושמירה אקטיבית על הנתיב כולל תיקון.

רמת האבזור ״פרימיום״ מוסיפה על האבזור של ״אקטיב Pack״ גם בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, חימום במושבים הקדמיים המשולבים בד ועור מלאכותי, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, תאורת אווירה, שמשות מושחרות, גג פנורמי נפתח עם וילון חשמלי ועוד. כאמור, לצד ה-3008 החדש, תוצע גרסה היברידית נטענת של ה-3008 בעיצוב של הדגם הנוכחי.

לפיג׳ו 3008 החדש צפויה שנה מסעירה במהלך 2021, כשיושק בישראל היונדאי טוסון החדש, מלכת סגמנט ה-SUV הקומפקטיים ביחד עם בת הדודה שלה, הקיה ספורטאז׳, שבעצמה צפויה לקבל גרסה חדשה לגמרי שתיחשף ברבעון הראשון. גם הניסאן קשקאי החדש אמור לנחות אצלנו, לצד הסיאט אטקה שכבר נמכרת אצלנו בגרסתה החדשה. גם טויוטה RAV4 צפוי להגיע בגרסה היברידית נטענת.

מחירים

פיג'ו 3008 1.2 PureTech 'אקטיב' – 154,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.2 PureTech 'אקטיב PACK' – 157,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.2 PureTech 'פרימיום' – 169,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.6 בנזין טורבו 'אקטיב' – 169,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.6 בנזין טורבו 'פרימיום' – 189,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.5 BlueHdi 'אקטיב' – 163,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.5 BlueHdi 'אקטיב PACK' – 166,990 ש״ח
פיג'ו 3008 1.5 BlueHdi 'פרימיום' – 187,990 ש״ח

תמונות: פיג׳ו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *