טויוטה משיקה גרסה היברידית נטענת (Plug-In Hybrid) ל-RAV4
loader image

טויוטה משיקה את ה-RAV4 בגרסה היברידית נטענת (Plug-In Hybrid)

קריאה

הסבלנות משתלמת

לאחר ציפייה ארוכה מאוד, טויוטה סופסוף השיקה את הגרסה ההיברידית נטענת (Plug-In Hybrid) של הטויוטה RAV4, ה-SUV הפופלארי שלה, שכבר מכר בגרסה ההיברידית שלו כ-12,000 יחידות כאן בארץ המובטחת. הנתון הכי מרשים בטויוטה RAV4, שנראה קצת מוגזם אבל בכל זאת ניתן לו את הקרדיט, הוא טווח נסיעה של עד 75 ק״מ על חשמל בלבד, לפי תקן WLTP 🤥.

נתון נוסף ומרשים לא פחות הוא ההספק המשולב של הטויוטה RAV4, העומד על 306 כ״ס אמנם, אבל בואו נזכור שמדובר ברכב שמגרד מלמטה את השני טון, בעיקר בגלל הסוללה בקיבולת של 18.1kWh הניתנת להטענה בתוך כשעתיים וחצי ממטען ביתי (Wall Box) עם שקע Type 2.

306 הסוסים מזניקים את הטויוטה RAV4 ההיברידית נטענת מעמידה ל-0 קמ״ש בתוך 6(!) שניות. כן, כן, שש שניות, עד למהירות מקסימלית של 180 קמ״ש במצב היברידי או 135 קמ״ש בנסיעה על חשמל בלבד.

המספרים הללו מגיעים כאמור מיחידת הינע היברידית המשלבת בין מנוע חשמלי מקדימה, בהספק של 180 כ״ס ומומנט של 27.5 קג״מ ומנוע אחורי, ״צנוע יותר״, בהספק של 54 כ״ס ומומנט של 12.3 קג״מ. מנוע הבנזין הוא בנפח 2.5 ליטר המפיק 185 כ״ס ומומנט מירבי של 23.1 קג״מ. כמו בכל רכב היברידי נטען, גם פה תוכלו לבחור בין ארבעה מצבי נסיעה: חשמל בלבד, היברידי, אוטומטי או מצב טעינה המנתק את המנוע החשמלי ומטעין את הסוללה, במידה והיא חלשה או מרוקנת. ההנעה אגב היא קבועה לכל ארבעת הגלגלים.

הטויוטה RAV4 היברידית נטענת אמורה להגיע אלינו במהלך החצי השני של 2021, בכפוף לקורונה… 😷

תמונות: טויוטה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו