פולסטאר 6 בדרך אל פס הייצור, אצלכם בחניה כבר ב-2026
loader image

רודסטאר ספורט חשמלי: פולסטאר 6 בדרך אל פס הייצור ⚡

קריאה

כוכב הצפון

כל חובב רכב מושבע נרגש מיד מצמד המילים ״רודסטאר הארדטופ״, הכינוי לרכב ספורט דו מושבי שכל תכליתו היא למרוח לכם את החיוך על הפנים כמה שיותר מהר. מהסיבה הזאת בדיוק, מאזדה MX-5 מיאטה נמצאת גבוה ברשימת הרכבים הנחשקים של ה-Petrol Heads, לצד דגמים כמו BMW Z4, הונדה s2000 ועוד.

פולסטאר O₂ קונספט
פולסטאר O₂ קונספט – ההשראה לפולסטאר 6
פולסטאר O₂ קונספט - ההשראה לפולסטאר 6
פולסטאר O₂ קונספט – ההשראה לפולסטאר 6

ועכשיו, לבשורה המשמחת עבור חובבי המומנט והביצועים: פולסטאר, החטיבה שהתפצלה מוולוו והפכה למותג עצמאי בבעלות קונצרן קונצרן ג׳ילי הסינית, הכריזה רשמית שהפולסטאר O₂ קונספט מפילת הלסתות שהוצגה רק במרץ האחרון, תזכה להגיע אל פס הייצור ולהוריד ממנו מכונית ראשונה כבר ב-2026.

מעבר למראה הכובש שמיד מעלה את הדופק, פולסטאר 6 גם תציג נתונים ספורטיביים שהולמים את הקטגוריה ואת הלוגו בחזית. תחזיקו חזק: צמד מנועים המפיקים 884 כ״ס ומומנט של 90 קג״מ, 3.2 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מירבית של 250 קמ״ש. במילה אחת: חגיגה.

פולסטאר 6 תתבסס על הפלטפורמה החשמלית החדשה של הקונצרן, שעשויה רובה ככולה מאלומיניום ובשל כך גם תשקול פחות מהממוצע. הפלטפורמה החדשה מציגה ארכיטקטורת 800 וולט שאת היתרונות שלה כבר פגשנו בפלטפורמה מוצלחת אחרת, E-GMP, של דגמי יונדאי, קיה וג׳נסיס.

המותג פולסטאר עושה את צעדיו הראשונים בישראל בימים אלו ממש באמצעות קבוצת מאיר, יבואנית וולוו והונדה. עד היום המותג חשף 3 דגמים שהגיעו לייצור סדרתי, פולסטאר 1, 2 ו-3, לצד דגמי קונספט. המותג נמצא בבעלות של וולוו, המשתייכת לקונצרן ג׳ילי הסיני, המחזיק בבעלות מלאה או חלקית של לא פחות מ-10 מותגים, ביניהם מרצדס, Lynk & Co, ג׳ילי ועוד.

פולסטאר O₂ קונספט - ההשראה לפולסטאר 6
יפה גם מבפנים. פולסטאר O₂ קונספט – ההשראה לפולסטאר 6
פולסטאר O₂ קונספט - ההשראה לפולסטאר 6
יפה גם מבפנים. פולסטאר O₂ קונספט – ההשראה לפולסטאר 6

תמונות: פולסטאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *