אאודי RS3 החדשה נחשפת בגרסאות סדאן וספורטבק: 400 כ״ס ו-3.8 שנ׳ מ-0 ל-100
loader image

אאודי RS3 החדשה נחשפת בגרסאות סדאן וספורטבק: 400 כ״ס ו-3.8 שנ׳ מ-0 ל-100

קריאה
🌎 חדשות רכב > אאודי RS3 החדשה נחשפת בגרסאות סדאן וספורטבק: 400 כ״ס ו-3.8 שנ׳ מ-0 ל-100

ספורט זוגי

אאודי A3, המכונית הקומפקטית של יצרנית היוקרה מגרמניה, מקבלת סופסוף גרסת RS כשנה לאחר השקת ה-A3 החדשה, כשבין החידושים אפשר לראות עיצוב שרירי וספורטיבי מתמיד, עם הרבה מאוד שחור בגריל הכוורת מלפנים, בכונסים, בחישוקי, במפלטים, בקיצור, איפה לא… לראשונה בדגם יש גם אנימציות תאורה בפתיחה ובנעילה של הרכב, כמיטב המסורת של אאודי בשנים האחרונות.

אאודי rs3 החדשה 2021
אאודי RS3 החדשה 2021 בגרסת ספורטבק וסדאן

אאודי RS3 החדשה תשווק בשתי תצורות, סדאן וספורטבק, שתיהן בגרסאות של חמש דלתות.

אז מה חדש באאודי RS3? גג בצבע שחור, צבעים ייחודיים לדגמי ה-RS, תאורת מטריקס לד עם אנימציה של דגל מירוץ כשפותחים או נועלים את הרכב, בתי גלגלים רחבים יותר ב-33 מ״מ מלפנים, גריל וכונסים בעיצוב כוורת חדש, פגושים ייחודיים לדגמי RS, תאורת לד וספוילר חדש מאחור.

אאודי rs3 החדשה 2021
אאודי RS3 החדשה 2021

אבל בואו נתמקד במה שחשוב באמת בדגם כזה, מה שיש מתחת למכסה המנוע: 2.5 ליטר טורבו בנזין, חמישה צילינדרים בטור, שמפיקים 394 כ״ס ומומנט מירבי של 50 קג״מ הזמינים כבר בין 2,250-5,600 סל״ד. כל הטוב הזה יורד לארבעת גלגלי ה-״19 באמצעות תיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים והנעת Quattro שמזניקים אותה בתוך 3.8 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 250 קמ״ש. אם תרצו עוד קצת מהירות, יש את חבילת Performance שמוסיפה 30 קמ״ש נוספים למהירות המירבית, יחד עם צמיגים משופרים ובלמים קרמיים עם שש בוכנות מלפנים שעמידים יותר לחום. כל זה קורה בזמן שהמנוע, לפי פרסומים זרים מגרמניה, מפיק חגיגה של צלילים מוטוריים שלא תמצאו באף מקום בספוטיפיי.

אאודי rs3 החדשה 2021
אאודי RS3 החדשה 2021

ה-RS3 החדשה עושה גם היסטוריה קטנה, כשהפך לדגם הראשון אי פעם של אאודי המגיע עם Torque Splitter כסטנדרט. המערכת המתקדמת, שנשלטת אלקטרונית, יודעת להעביר את הכוח לסרן ולגלגל שהכי צריך אותו מבין הארבעה, כמו גם את מרבית הכוח לגלגלים האחוריים בלבד ואז ליהנות מ״הנעה אחורית״. לדוגמא, בפנייה שמאלה הגלגל הימני האחורי יקבל את מרבית הכוח כדי. כתוצאה, יש גם ירידה משמעותית בתת ההיגוי. באאודי RS3 החדשה הותקנו גם מתלים חדשים שיודעים להגיב בצורה אופטימלית ואפקטיבית מתמיד לתנאי הדרך. עד כאן פינת הגיק המוטורי.

אאודי rs3 החדשה 2021
אנימציות לד בפתיחה ובנעילה. אאודי RS3 החדשה

בפנים כמיטב המסורת: מושבי באקט ספורטיביים עם עיצוב בטקסטורה של אותה כוורת שפגשנו בגריל מלפנים, הגה קטום וספורטיבי מצופה אלקנטרה, כיתוב RS כמעט בכל פינה וכמובן כל ההתאמות הנדרשות מבחינת לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, המאפשרים לשלוט בכל התכונות הספורטיביות של הרכב, למדוד זמני הקפה, לבחור מצב נסיעה וכמה כוח יעבור לאילו גלגלים. יש גם כמובן דוושות בגימור אלומיניום, בנוסף לכל מה שפגשנו באאודי A3 החדשה.

אאודי rs3 החדשה 2021
– ״את שומעת, קניתי אוטו חדש וחניתי פה בחוץ, את חייבת לצאת לראות!״
– ״די, גם אני!״

תמונות: אאודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו