עושה עלייה: אאודי A3 החדשה עכשיו גם בגרסת סדאן

קריאה

הגיע זמן הסדאן

לאחר השקת אאודי A3 החדשה בישראל בגרסת ההאצ׳בק חמש דלתות, או כמו שבאאודי קוראים לה, Sportback, שאגב לקחתי לנסיעת מבחן, צ׳מפיון מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של ה-A3 החדשה גם בגרסת הסדאן. במה היא שונה? אז ככה: 1. קווי המתאר מתארכים עד לחלק האחורי של הרכב ולא עוצרים ביחידות התאורה האחוריות כמו בגרסת ההאצ׳בק. 2. היא ארוכה יותר ב-15 ס״מ. 3. המהירות המקסימלית שלה גבוהה יותר ב-8 קמ״ש עד ל-232 קמ״ש. 4. נפח תא המטען גדל מ-380 ל-425 ליטרים.

אאודי A3 סדאן מבוססת על פלטפורמת MQB EVO של קונצרן פולקסווגן, כמו תאומת ההאצ׳בק שלה וכמו הגולף החדשה (דור 8). היא תשווק אצלנו ברמת גימור  Advancedהכוללת את מערכת המולטימדיה MMI החדשה עם מסך ״10.1 התומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay כשבקצה שלה שישה רמקולים, לוח שעונים דיגיטלי Virtual Cockpit בגודל ״10.25, מנופים להעברת הילוכים מאחורי ההגה, מערכת Start & Stop מעצבנת, כפתור הווליום החדש והמתחכם שפחות מוצלח מהדור הקודם ועוד. חבילת Comfort מפנקת גם בבקרת אקלים עם שני אזורים וגג שמש פנורמי. מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט שש כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, בלימת חירום, ניטור מרחק מלפנים ומאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור ועוד. זוכרים את חבילת ה-Comfort? אז כאן היא תוסיף לכם גם בקרת שיוט אדפטיבית.

יחידת ההינע זהה לזו של אאודי A3 האצ׳בק ועוד שלל דגמים ממשפחת פולקסווגן, כמו הסיאט לאון שהושקה לאחרונה: טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 150 כ״ס ומומנט של 25.5 קג״מ כבר ב-1,500 סל״ד. נתון התאוצה מעמידה ל-100 קמ״ש נותר על 8.4 שניות. המנוע שודך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית ולמערכת Mild Hybrid (תמיכה היברידית) 48 וולט שנותנת כוח ביציאה מהמקום, בעקיפות ומסייעת לחסכון בדלק.

אאודי A3 סדאן החדשה תשווק עם תג מחיר של 212,000 ש״ח ותתחרה בסדאן הקומפקטיות בעיקר מול BMW סדרה 2 גראן קופה (249,000 ש״ח) וברמת המחיר גם מול Lexus IS שעולה 229,000 ש״ח.

תמונות: אאודי

0 0 הצבעות
Article Rating
הרשמה
לשרשור של
guest
2 Comments
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל תגובות
trackback

[…] עוד על המפרט המלא שיש באאודי A3, שתמצאו גם ב-S3, תוכלו למצוא כאן בקישור. […]

trackback

[…] בפנים כמיטב המסורת: מושבי באקט ספורטיביים עם עיצוב בטקסטורה של אותה כוורת שפגשנו בגריל מלפנים, הגה קטום וספורטיבי מצופה אלקנטרה, כיתוב RS כמעט בכל פינה וכמובן כל ההתאמות הנדרשות מבחינת לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, המאפשרים לשלוט בכל התכונות הספורטיביות של הרכב, למדוד זמני הקפה, לבחור מצב נסיעה וכמה כוח יעבור לאילו גלגלים. יש גם כמובן דוושות בגימור אלומיניום, בנוסף לכל מה שפגשנו באאודי A3 החדשה. […]

2
0
אשמח למחשבותיכם, אנא הגיבוx
()
x