נותרה רק ה-RS3 כדי להשלים סדרה: אאודי S3 החדשה נחתה בישראל
loader image

נותרה רק ה-RS3 כדי להשלים סדרה: אאודי S3 החדשה נחתה בישראל

קריאה

אס קלאס

משפחת A3 הופכת לאחת הגדולות והמעניינות בישראל, עם ההצטרפות של אאודי S3 החדשה, שתשווק כאן בגרסת Sportback (האצ׳בק 5 דלתות) וגרסת סדאן 4 דלתות (שמכונה אצל הגויים בביטוי הנכון Saloon) ע״י צ׳מפיון מוטורס.

מנוע הטורבו בנזין שלה בנפח 2 ליטר מייצר הספק של 310 כ״ס ומומנט מירבי של 40.8 קג״מ כבר ב-2,000 סל״ד. היא מאיצה כיאה למשפחת ה-S בתוך 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ״ש, עד למהירות מרבית של 250 קמ״ש. הוא שודך לתיבת S-Tronic כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים ששולחת את הכוח לכל ארבעת הגלגלים באמצעות טכנולוגיית ה-Quattro.

העיצוב שלה זהה לגרסאות ה-A3 בגרסת החמש דלתות וגרסת הסדאן, מלבד גריל וכונסים בצבע שחור, מראות צד בגימור אלומיניום, חישוקי ״18 בעיצוב חדש וספורטיבי, סמלי אאודי בצבע שחור, שני מפלטים מאחור ועוד.

בתא הנוסעים היא קיבלה את כל מה שתמצאו בגרסאות ה-A3, כשהגה קטום עם סימול S מחליף את ההגה הרגיל, מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה צופו בעור שחור, המושבים עשויים מעור משולב אלקנטרה עם עיטורי ״S״, כמו בשטיחים ובסף הדלתות, כפתור ההנעה קיבל עיגול אדום מסביבו. זהו בגדול.

עוד על המפרט המלא שיש באאודי A3, שתמצאו גם ב-S3, תוכלו למצוא כאן בקישור.

חבילת הבטיחות כוללת… מצלמת רוורס! כן, מה שלא תקבלו בגרסאות ה-A3, מגיע פה סופסוף כסטנדרט. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, שש כריות אוויר ועוד.

האאודי S3 בגרסת הסדאן מגיעה עם תג מחיר של 372,500 ש״ח ועל גרסת ההאצ׳בק (Sportback) תשלמו 368,500 ש״ח. לא מעט כסף, אבל אם לוקחים בחשבון את המתחרות כמו מרצדס AMG A35 שעולה 423,000 ש״ח, הגולף R החדשה שלא צפויה להגיע לישראל בייבוא סדיר, ו-BMW M135i שגם כן מגיעה עם תג מחיר כמעט זהה של 370,000 ש״ח, אז הולך להיות מעניין בקטגוריית האדרנלין הקומפקטיות.

עכשיו רק נותר להמתין לחיה האימתנית מכולן: אאודי RS3…

תמונות: אאודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו