תכירו את ג'נסיס GV80 - המכונית שהצילה את חייו של טייגר וודס
loader image

ג'נסיס GV80 – המכונית שהצילה את חייו של טייגר וודס

קריאה
🌎 חדשות רכב > המכונית שהצילה את חייו של טייגר וודס

נולד מחדש

את שנת 2020 התחלנו עם האובדן הכבד של קובי בראיינט שנהרג בתאונת מסוק, ועכשיו נדמה ששנת 2021 ניסתה לגבות גם כן את חייו של ספורטאי בכיר. טייגר וודס בן ה-45, אולי שחקן הגולף הגדול בכל הזמנים שרק לאחרונה חזר לתלם לאחר שנים לא פשוטות, נפצע קשה בתאונת דרכים לאחר שסטה מהכביש עם רכבו ליד לוס אנג׳לס והתהפך מספר פעמים. מבית החולים נמסר שוודס עבר ניתוח ושצפוי לו הליך החלמה ארוך, והרופאים הגדירו כנס את עצם העובדה שהוא נשאר בחיים. קרלוס גונזאלס, השוטר שהגיע ראשון לזירה כדי לסייע לטייגר וודס סיפר: ״הוא היה בהכרה אך לא הצליח לעמוד בכוחות עצמו. שאלתי אם הוא זוכר מה השם שלו ומה השעה כרגע, אז הוא ענה לי ששמו טייגר ומיד זיהיתי אותו״.

טייגר וודס. תמונה: Shutterstock

טייגר וודס נהג בג'נסיס GV80 החדשה, בדיוק באותו היום שבו הושק הדגם רשמית גם כאן אצלנו בישראל. החוקרים שהגיעו אל זירת התאונה ייחסו את ההישרדות של וודס לכך שהוא חגר חגורת בטיחות, לרמת הבטיחות הגבוהה של הרכב ולעובדה שהיו בו לא פחות מעשר כריות אוויר.

הג׳נסיס GV80 של טייגר וודס לאחר התאונה הקשה. צילום מתוך טוויטר

ג'נסיס GV80, ה-SUV הראשון אי פעם של מותג היוקרה הקוריאני ״ג'נסיס״ זכה גם אצלנו בישראל לציון בטיחות מקסימלי של 8 בזכות לא פחות מ-24 מערכות ופיצ׳רים בטיחותיים, ביניהם 10 כריות אוויר היקפיות מהסוג שהצילו את חייו של טייגר וודס, כולל אחת בין הנהג לנוסע מלפנים והגנה לברכיים, סיוע בתמרון התחמקות מתאונה, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה ותחילת נסיעה, התרעה מפני רכב הנמצא בשטח המת כולל צילום וידאו חי על גבי לוח המחוונים הדיגיטלי, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית, התרעה מפני שכחת ילדים במושבים האחורי, זיהוי תנועה חוצה מלפנים ומאחור, זיהוי תמרורים, הולכי רגל ודו גלגלי, מניעת פתיחת דלתות בעת יציאה מהרכב כשיש רכב חוצה שעלול לסכן את הנוסעים, התרעה מפני עייפות נהג, מצלמות היקפיות 360° ועוד.

וככה נראית פלטפורמת M3 של ג'נסיס, זו שהצילה את חייו של טייגר וודס:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו