היכונו לביאת השליח: טויוטה סיטי, הטנדר הקומפקטי מושק בישראל
loader image

היכונו לביאת השליח: יוניון מוטורס מתחילה לשווק בישראל את טויוטה סיטי, טנדר קומפקטי

קריאה

בשבילו זאת שליחות

טויוטה מרחיבה את היצע הדגמים שלה בתחום הרכבים המסחריים, עם השקת הטויוטה סיטי, (Toyota Proace City) האח הקטן של ה-Proace, הטנדר/מיניואן הקומפקטי, ״טנדרון״ של המותג היפני. היקף המכירות השנתי של שוק הטנדרים הקומפקטיים, ה-LAV (לסקרנים: ראשי תיבות של Leisure Activity Vehicle) עומד על כ-6,000 יחידות בשנה, והוא נהנה מגידול מתמיד, כשבאירופה צפויות להימכר כ-900,000 יחידות במהלך 2021, בשל הצמיחה בשוק ההזמנות אונליין והמשלוחים.

טויוטה סיטי מצטרף כמובן גם לטויוטה היילקס החדש, סוס העבודה האגדי שנחת לאחרונה בארץ בגרסה עדכנית. ואם הוא קצת מזכיר לכם את הסיטרואן ברלינגו או הפיג׳ו פרטנר, אז הכל בסדר, כי למעשה מדובר באח תאום של צמד הטנדרים הקומפקטיים מצרפת ובן הדוד הגרמני שלהם אופל קומבו לייף, כחלק משיתוף פעולה בין קונצרן PSA לבין טויוטה, הכולל בין השאר חלוקת מכלולים גם בין הטויוטה אייגו לפיג׳ו 108 וסיטרואן C1.

נתחיל בפרקטיקה: הטויוטה סיטי מציע חלל הטענה בנפח 983 ליטרים מהרצפה ועד הגג ויודע לגרור עד 1.5 טון. ניתן לקפל את שורת המושבים מאחור בתצורה של 40:60 ולהסיר מחיצה המפרידה בין חלל הנוסעים לתא המטען, כדי להגדיל את נפח הטעינה. בחלל תא הנוסעים יש לא מעט פתרונות אחסון חכמים ומרווחים.

הוא מגיע עם מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד עם מסך ״9 בהתקנה מקומית הכוללת את הגאווה הלאומית שלנו, ה-Waze, מצלמה אחורית, בקרת שיוט ושלל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות: 6 כריות אוויר, מערכת קדם התנגשות המאפשרת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי תמרורים, סיוע בשמירה על נתיב (לא תיקון אקטיבי), התרעת מפני עייפות נהג ועוד.

יחידת ההינע היא של מנוע טורבו דיזל ארבעה צילינדרים בטור המשודך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, בהספק של 131 כ״ס ומומנט מירבי של 30 קג״מ ונתון תאוצה של 10.6 שנ׳ מ-0 ל-100 קמ״ש.

צ׳ק אאוט

הטויוטה סיטי ישווק עם תג מחיר של 154,900 ש"ח (כולל מע"מ), קצת יותר מ-10,000 ש״ח ביחס ל-143,990 ש״ח ביחס לגרסת הכניסה של הסיטרואן ברלינגו ו-137,900 ש״ח לגרסת הכניסה של הפיג׳ו פרטנר. מצד שני, לצמד האחים התאומים שלו אין סמל של טויוטה בחזית 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו