טויוטה היילקס הטנדר הכי קשוח בסביבה מקבל מתיחת פנים
loader image

טויוטה היילקס הושק בישראל לאחר מתיחת פנים

קריאה

סוס מנצח

הטויוטה היילקס, אחד הרכבים הכי קשוחים בהיסטוריה של הרכב העולמי, שמתהדר ברמת אמינות כ״כ גבוה עד כדי כך שהפך ללהיט מכירות בקרב ארגוני טרור, מגיע לישראל בגרסה עדכנית ומשופרת. הטויוטה היילקס נמצא איתנו כבר מ-1968 וכעת, הדור השמיני שלו, שעדיין נשאר נאמן לשלדת הסולם המיתולוגית, עובר מתיחת פנים המתבטאת בעיקר במנוע דיזל (בגרסת Adventure בלבד) בנפח 2.8 ליטרים המפיק 204 כ״ס ומומנט מירבי של 50.9 קג״מ שמביא אותו מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך 10.7 שנ׳, שיפור של 2.1 שנ׳ מהמנוע בדגם הנוכחי.

הטויוטה היילקס גם התעדכן בחזית חדשה לגמרי שמזכירה קצת את דארת׳ ויידר וגם גריל עם מסגרת כסופה. יחידות התאורה מלפנים ומאחור שודרגו עם אופציה ליחידות תאורת LED.

סוס העבודה היפני השתפר גם במתלים ובהיגוי מוגבר. הבולמים מלפנים וקפיצי העלים מאחור עברו כיול מחדש ובטויוטה מבטיחים לנו נסיעה יותר חלקה, גם כשתרדו עם המשפחה לטיול בשטח. ואם אתם משפחה שאוהבת לארוז והרבה, אז יכולת ההעמסה שלו עלתה ב-190 ק״ג לטון אחד וכושר הגרירה שלו עומד על 3.5 טון עם בלמים או 700 ק״ג ללא בלמים.

החידושים מבפנים כוללים לוח שעונים עדכני, מערכת מולטימדיה חדשה לגמרי עם צג בגודל ״8, דוברת עברית צחה ותומכת באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו.

כסטנדרט תקבלו בטויוטה היילקס 7 כריות אוויר, לצד כל המערכת הסטנדרטיות.

בגרסת Adventure תקבלו את חבילת הבטיחות Safety Sense 2.0 הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית ומערכת לשמירה על הנתיב. לזהות הולכי רגל הוא ידע ביום ובלילה, אבל רוכב דו-גלגלי, ביום בלבד. בינינו, רוב השליחים נחים בלילה… בנוסף, הוא יודע גם לזהות תמרורים. בטויוטה טוענים שמפרט הבטיחות הזה הוא הגבוה בקטגוריה.

שבע נשמות

הטויוטה היילקס הרוויח את התדמית הקשוחה שלו ביושר, לאחר שבעונה השלישית של Top Gear, שלישיית המגישים ניסתה להרוג אותו שוב ושוב ללא הצלחה, גם לא לאחר שהפילו עליו בניין שלם. מאותו רגע, ההיילקס קיבל מקום קבוע של כבוד באולפן בעונות שלאחר מכן.

תמונות: טויוטה

2 תגובות

  • […] יוניון מוטורוס יבואנית טויוטה, לקסוס ו-GAC לישראל, משיקה בישראל את הגרסה העדכנית של הטויוטה לנד קרוזר 2021 לאחר שעבר מתיחת פנים נוספת בסוף אוגוסט השנה, רביעית בסה״כ. הלנד קרוזר חגג בינואר 2020 הישג משמעותי, כשחגג 10 מיליון יחידות שנמכרו ברחבי העולם עד היום. הבשורה המשמחת של הדגם החדש היא שבטויוטה סופסוף הבינו ש-177 כ״ס לרכב ששוקל 2.2 טון בגרסה הארוכה שלו, זה משהו שטעון שיפור, והם שיפרו ב-15% ל-204 כ״ס הודות למנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בטור בנפח 2.8 ליטרים. כן, אותו אחד שנמצא בגרסת ה-Adventure של הטויוטה היילקס. […]

  • […] מצטרף כמובן גם לטויוטה היילקס החדש, סוס העבודה האגדי שנחת לאחרונה בארץ בגרסה עדכנית. ואם הוא קצת מזכיר לכם את הסיטרואן […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו