הכינו את השקעים 🔌 טויוטה ראב4 פלאג אין עכשיו בישראל
loader image

הכינו את השקעים 🔌 טויוטה ראב4 פלאג אין עכשיו בישראל

קריאה
🇮🇱 השקה מקומית > טויוטה ראב4 פלאג אין (היברידי נטען משקע)

חשמל בפסגה

קבוצת יוניון יבואנית טויוטה משיקה בישראל את אחד הרכבים המסקרנים ביותר לשנת 2021, טויוטה ראב4 (Toyota RAV4 PHEV) היברידי נטען (פלאג אין), המבוסס על פלטפורמת ההנעה החשמלית הכפולה GA-K ומאפשר הנעת 4×4 בזכות מערכת ה-AWD-i של טויוטה.

טויוטה ראב4 הוא אחד מרכבי ה-SUV הפופולאריים ביותר בישראל, ואת 2020 הוא סיים בפסגת טבלת המכירות של סגמנט ה-SUV בארץ, עם 5,200 מסירות כשהוא משאיר מאחור את צמד הקוריאניות ששולטות ביד רמה בקטגוריה, קיה ספורטאז׳ ויונדאי טוסון.

הצורה החיצונית של הראב4 פלאג אין לא השתנתה, לכן נצלול ישר פנימה אל מה שהכי מעניין: טווח נסיעה על חשמל בלבד. בטויוטה טוענים שהנתון הזה עומד על 75 ק״מ לפי תקן WLTP, או 67 ק״מ לפי תקן EPA שקרוב יותר למציאות. כך או כך, מדובר בנתון סופר מרשים שמוביל את הקטגוריה. מערכת ההנעה משלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר בהספק של 182 כ״ס ומומנט מירבי של 23 קג״מ לבין מנוע חשמלי בהספק של 233 כ״ס ו-40 קג״מ. ההספק המשולב עומד על 306 כ״ס ומומנט מירבי של 52 קג״מ. ההנעה עוברת לכל ארבעת הגלגלים ומזניקה את הראב4 פלאג אין מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 6 שניות עגולות. המנוע החשמלי יונק מסוללת ליתיום יון בקיבולת 18.2 קוט״ש הנמצאת ברצפת הרכב ומאפשר נסיעה על חשמל בלבד עד למהירות של 135 קמ״ש.

טויוטה ראב 4 פלאג אין צויד במטען פנימי מובנה בהספק של 6.6 קילוואט המאפשר להטעין את הסוללה במשך כשעתיים וחצי מעמדת WallBox או במשך כ-12 שעות משקע ביתי. טעינת DC מהירה CCS לא נתמכת בדגם הזה.

לפי תקן WLTP, נתון צריכת הדלק של הראב4 פלאג אין עומדת על… ליטר אחד ל-100 ק״מ (כן, זאת לא טעות) ופליטת מזהמים של 22 גרם לק״מ. זה במידה ואתם לא נוסעים על חשמל בלבד, כן?

״המחיר״ שתשלמו על הנוחות, החסכון בדלק ועל העובדה שאתם אנשים נפלאים שנוהגים על חשמל ושומרים על הסביבה, הוא 90 ליטרים בתא המטען, שם תמצאו 490 ליטרים לעומת 580 ליטרים בדגם ההיברידי ו-1,600 ליטרים כששורת המושבים מאחור מקופלת.

רשימת האבזור והפינוקים כוללת בין השאר חישוקי ״19, מושבים קדמיים מחוממים, שקע 220 וולט, דלת תא מטען חשמלית, תצוגת נתונים עילית Head Up Display ועוד. מערכת המולטימדיה עם צג בגודל ״9 תומכת ב-Android Auto ו-Apple CarPlay.

טויוטה ראב4 פלאג אין מצויד בחבילת הבטיחות Safety Sense 2.5 של טויוטה הכוללת בין השאר מערכת קדם התנגשות, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על מרכז נתיב, מניעת סינוור רכב המגיע ממול, זיהוי תמרורי תנועה, זיהוי רכבים בשטח מת, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור ו… התרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי שמשלימה לו לציון בטיחות 8 מקסימלי.

טויוטה ראב4 פלאג אין החדש ישווק בישראל עם תג מחיר של 254,900 ש״ח, כשבתקופת ההשקה תקבלו גם עמדת טעינה ביתית (Wall Box) כולל התקנה בסיסית כלול במחיר הרכב.

למפרט המלא של טויוטה ראב 4 פלאג אין לחצו כאן

תמונות: טויוטה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו