גרסאות ה-Performance של אאודי RS6 ו-RS7 נחתו בישראל
loader image

ספורט על סטרואידים: גרסאות ה-Performance של אאודי RS6 ו-RS7 נחתו בישראל

קריאה

המסלול המהיר

אין ספק שהביטוי החם ביותר בתחום רכבי הספורט, מאז חדירת טסלה, הוא "Performance". לא מעט יצרניות משתרכות אחרי טסלה ובאפס יצירתיות פשוט עושות ״העתק-הדבק״ ומשתמשות בביטוי הזה לדגמי הקצה שלהם. לא שזה רע, אבל בונ׳ה, קצת מקוריות. בכל זאת אתם מחזיקים גדודים של אנשי שיווק ופרסום.

אאודי RS7 Sportback performance
אאודי RS7 Sportback performance

אז ברוח התקופה, צ׳מפיון מוטורס משיקה בישראל שתי גרסאות קצה, אאודי RS 6 Avant performance ואאודי RS 7 Sportback performance, גרסאות הקופה והסטיישן (בסדר בסדר, Avant) של המותג, אבל עם עוד קצת סטרואידים.

בשתי הגרסאות נמצא מנוע V8 בנזין טווין טורבו, בנפח 4 ליטרים, שלדברי אאודי מציג יחס גדישה משופר של 2.6 במקום ״רק״ 2.4 בגרסאות הפשוטות יותר. ״פשוטות״, כן? ההספק? 630 כ״ס, 86.7 קג״מ כבר ב-2,300 סל״ד ו-3.4 שניות מעמידה ל-100 קמ״ש, עד למהירות מירבית של 250 קמ״ש, שיפור של 0.2 שנ׳ לגרסאות הרגילות. שתי הגרסאות שודכו לתיבת 8 הילוכים Tiptronic אוטומטית ויש גם דיפרנציאל מרכזי, ממש כמו ברכבי שטח, המסוגל להעביר עד 75 אחוז מהכוח לגלגלים הקדמיים בלבד, או 85% ממנו לגלגלים האחוריים. בלבד. כל הטוב הזה יושב על מתלי ספורט RS אדפטיביים.

שתי הגרסאות מציגות באופן לא מפתיע, מראה שרירי וספורטיבי במיוחד, כיאה לפרזנטורים של סטרואידים, עם חישוקי 22 אינץ׳ בעיצוב חדש, קליפרים אדומים, וב-RS 7 Sportback תקבלו גם ספוילר אחורי מתכוונן חשמלית.

אאודי RS6 Avant performance
אאודי RS6 Avant performance

בתא הנוסעים אין הפתעות, עם כל הפיצ׳רים העדכניים של הדור הנוכחי של אאודי, עם צג מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ׳ ומסך נוסף בגודל 8.6 אינץ׳ עבור בקרת האקלים. מאחורי ההגה, ניחשתם נכון, מסך בגודל 12.3 אינץ׳ עבור לוח המחוונים הדיגיטלי, ה-Virtual Cockpit של אאודי. יש גם מערכת שמע איכותית במיוחד מבית Bang & Olufsen, עם 16 רמקולים ובהספק כולל של 705 וואט.

מפרט הבטיחות של שני הדגמים כולל 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום, חיישני חניה היקפיים, תאורת מטריקס לד מלפנים, תאורת לד מאחור, תאורת יום, זיהוי רכב הנמצא בשטח המת ועוד…

רמת גימורמחיר
אאודי R6 7 Avant performance1,100,000 ש״ח
אאודי RS 7 Sportback performance1,129,000 ש״ח

להורדת המפרט הטכני המלא של אאודי R6 7 Avant performance לחצו כאן

להורדת המפרט הטכני המלא של אאודי RS 7 Sportback performance לחצו כאן

תמונות: אאודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו