אאודי משיקה בישראל את דגמי הקצה הספורטיביים RS6 ו-RS7
loader image

1,200 סוסים ביחד: אאודי משיקה בישראל את RS6 ו-RS7

קריאה

מקצה לקצה

צ׳מפיון מוטורוס יבואנית Audi לישראל מתחילה לשווק בישראל שני דגמי קצה נוספים, Audi RS7 ו-Audi RS6, לאחר השקת ה-RS Q8 וה-RS Q3 שהושקו לאחרונה. הדגם הראשון הוא ה-RS6 Avant, רכב סטיישן משפחתי חביב ונחמד, שהופך למפלצת מוטורית שואגת עם ביצועים פשוט הזויים: מנוע V8 בנפח 4 ליטרים (שנמצא גם ב-RS Q8), טווין טורבו כמובן, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המפיק 600 כ״ס ומומנט מירבי של 81.6 קג״מ. המספרים הללו מזניקים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 3.6 שנ׳ קלילות בלבד, עד למהירות מקסימלית של 250 קמ״ש. רכב משפחתי, כן?

העיצוב של ה-RS6 Avant, בצורה לא מפתיעה, הוא שרירי, מוחצן וחטוב. הוא מבוסס על ה-Audi A6 אמנם, אבל האחרון נראה לידו כמו הדוד הנחמד מגבעתיים. הנעת ה-Quattro המצוינת של Audi נמצאת גם כאן למקרה שתהיתם והיא יודעת להעביר עד 70% מהכוח לגלגלים הקדמיים ועד 85% לאחוריים. המתלים עברו כיול ספורטיבי והונמכו ב-20 מ״מ לעומת ה-A6. תיראו מופתעים. וכדי שתוכלו להרגיש טוב עם הסביבה, אז ציידו אותה במערכת תמיכה היברידית 48 וולט (Mild Hybrid), המסייעת לחסכון בדלק, ומאפשרת לרכב לשייט על המנוע החשמלי בלבד, כמו גם עוד קצת כוח ביציאה מהמקום. כן אה, כאילו חסר לו כוח…

Audi RS6

לא רוצים סטיישן? יש קופה

ה-Audi RS7 הוא רכב סדאן המיועד לחובבי הקופה ומבוסס על הפלטפורמה של ה-Audi A7, בתוספת סטרואידים, לוק, סטייל, שרירים, כריזמה וחיטובים. הוא חולק את אותו מנוע ותיבת הילוכים כמו ה-RS6, כמו גם חישוקי ״22 וקליפרים מוגזמים וחתיכים.

Audi RS7

חגיגת אלקנטרה ועור בשני הדגמים

כיאה לדגמי קצה של חטיבת הספורט, המעצבים של Audi לא חסכו בעור, אלקנטרה, מושבי עור ספורטיביים בעיצוב הכוורת המפורסם, הרבה חתימות RS על סף הדלתות, השטיחים, ההגה ואיפה לא, כדי שלא תטעו לרגע שמדובר ב-Audi רגילה. על ההגה ימתין לכם כפתור עם כיתוב RS שיש בכל סדרת דגמי הקצה, ויאפשר לכם להחיל את ההגדרות שלכם במידה ותרצו עוד קצת כוח מתחת לרגל ימין. רשימת האבזור נדיבה ביותר ומכילה את כל מה שיש ל-Audi להציע כיום: מערכת ה-MMI Touch החדשה עם מסך עליון "10.1 התומך באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ומסך תחתון של "8.6 לשליטה על מערכת בקרת האקלים עם ארבעה אזורים, חימום ואוורור במושבים הקדמיים. גם לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל ״12, ה-Audi Virtual Cockpit Plus נמצא כאן. חובבי המוזיקה ייהנו ממערכת של Bang & Olufsen, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד ועוד… גם פנסי ה-Matrix LED שהפכו לחתימה עיצובית של Audi ויודעים לא לסנוור את הרכב המגיע ממול, הותקנו בשני הדגמים.

Audi RS7

ב-Audi דאגו לצייד את ה-RS6 וה-RS7 בשלל מערכות בטיחות אקטיביות כמו בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי רכב שטח מת, מערכת לסיוע במניעת התנגשות מאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, מצלמת 360 והתראה על לחץ אוויר בצמיגים, 6 כריות אוויר ועוד.

צ׳ק אאוט

כדי שתוכלו לשמוע צליל של RS6 או RS7 נפתחים לאחר שלחצתם על הכפתור בשלט (או שלא לחצתם ורק התקרבתם, כי זה Keyless מלא, זוכרים…?), תצטרכו להיפרד מ-1,023,000 ש״ח ו-1,067,500 ש״ח בהתאמה. כן כן, הם אשכרה הוסיפו את ה-500 ש״ח, אבל אם הסכום הזה לא מרתיע אתכם, כנראה שכישורי המשא ומתן שלכם יאפשרו לכם לחסוך אותם, לא?

לסיום, תראו איך היא התפתחה יפה לאורך השנים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו