מתיחת פנים לסופר מיני הפופולארית: סוזוקי מעדכנת את הסוויפט 2021
loader image

סוזוקי חוגגת יום הולדת 100 ומעדכנת את הסוויפט

קריאה

לא נשארת מאחור

סוזוקי מעדכנת את הדור השלישי של הסוויפט (Suzuki Swift), הסופר מיני הפופולארית שנמצאת איתנו מאז יוני 2017. הסוויפט שהושקה אי שם ב-2005 צברה לעצמה קהל לקוחות נאמן ומכרה עד היום בישראל כ-26,000 יחידות. הגרסה העדכנית מציגה עדכונים לפגוש הקדמי ולגריל, פנסי LED כסטנדרט בחזית ומאחור. ומפרט אבזור ובטיחות עשירים יותר ביחס לדגם הקיים.

החדשות הגדולות מתחת למכסה המנוע מגיעות בדמות מערכת תמיכה היברידית (Mild Hybrid) התורמת משמעותית לחסכון בדלק. הסוויפט החדשה קיבלה גרסה עדכנית של מנוע ה-1.2 ליטרים עם הזרקה ישירה כפולה, תזמון שסתומים משתנה ושדרוגים נוספים, ההופכים אותו ליעיל ואפקטיבי יותר. שיהיה. הוא בעל הספק של 82 כ״ס, מומנט מירבי של 10.9 קג״מ ותאוצה מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך 12.2 שנ׳. סוזוקי תשווק גם גרסה ספורטיבית של הסוויפט תחת השם Swift Sport, המצויד במנוע 1.4 ליטר ותמיכה היברידית של 48V, אבל ככל הנראה הגרסה הזאת לא תגיע לארץ.

סטנדרט לא סטנדרטי

הסוויפט החדשה תגיע כסטנדרט עם מצלמת רוורס, הגה מעור, מסך מולטימדיה בגודל ״7 (תמיכה באפל קארפליי בלבד), בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית מבוססי רדאר, חלונות מושחרים מאחור, 6 כריות אוויר וחישוקי ״16. כאופציה אפשר לקבל מערכת להתראה בפני סטייה מנתיב, מערכת התראה בפני תנועה חוצה מאחור, ניטור רכב בשטח מת, זיהוי תמרורים, חיישני חניה מאחור. די מפתיע שאבזור כ״כ טריוויאלי לא מגיע כסטנדרט בדגם המושק בשנת 2020, בטח ביחס למתחרות.

בת 100, אבל עדכנית

סוזוקי נשפה השנה על 100 נרות שעל עוגת יום ההולדת, למרות שבתחילת הדרך המותג בעיקר נודע כמפעל טקסטיל (כנראה שמשם קיבלנו את ההשראה למפעל הטקסטיל שלנו בדרום…). הרכב הראשון שסוזוקי יצרה יצא משערי המפעל שלה רק ב-1937. סוזוקי ממוקמת במקום השמיני בעולם מבחינת מכירות, עם קצת יותר מ-3 מיליון יחידות, בעיקר הודות לנתח שוק של כמעט 50% בהודו, באמצעות Maruti, המותג שתחתיו היא משווקת את הדגמים שלה בשוק המקומי.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו