לאחר מתיחת פנים: סוזוקי סוויפט 2021 החדשה בישראל • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

לאחר מתיחת פנים: סוזוקי סוויפט 2021 החדשה בישראל

קריאה

חביבת הקהל

כחודשיים בלבד לאחר שהושקה בעולם, חברת מכשירי תנועה תתחיל לשווק את סוזוקי סוויפט, הסופר מיני הפופולארית שעל הדרך עברה גם מתיחת פנים משמעותית. חשוב להבהיר שלמרות שהיא משווקת כ״היברידית״, לא מדובר באותה יחידה היברידית שאתם מכירים מדגמים פופולאריים אחרים כמו היונדאי איוניק והקיה נירו, ששם יש שני מנועים חשמליים המספקים כמה עשרות כוחות סוס שיכולים להחליף לעיתים את מנוע הבעירה הפנימית בנסיעה במהירות נמוכה ולא רק לתמוך בו כמו במקרה של הסוויפט החדשה. בשל כך, היא גם לא זכאית להטבת המס הירוק המופחת שלו זכאים רכבים היברידיים ״רגילים״, היברידיים נטענים ו-100% חשמליים. אז קחו בחשבון את כל הקטע של ״היברידית״, כן?

סוזוקי סוויפט תשווק בישראל בגרסה ידנית ובגרסה אוטומטית ותכלול לראשונה בדגם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שלרוב מגיעות כסטנדרט אצל המתחרות בסגמנט. סעיף הבטיחות כולל בין השאר 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה מפני עייפות נהג, זיהוי כלי רכב הנמצא בשטח מת, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור ועוד.

רשימת האיבזור כוללת מסך מולטימדיה חדש שמותקן באיגניס ובג׳ימני החדשים. הוא לא הכי מתקדם ורספונסיבי שיש, אבל הוא תומך ב-Android Auto ו-Apple CarPlay וזאת כבר התקדמות משמעותית.

הסוזוקי סוויפט ישווק ברמת גימור אחת, GLX, המציעה תאורת LED, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות כהות מאחור, Keyless מלא (כניסה והנעה ללא מפתח), בקרת אקלים, חישוקי ״16, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, תאורת LED מלפנים ומאחור + פנסי ערפל ועוד.

מחיר הגרסה הידנית עומד על 86,990 ש״ח, ובעבור הגרסה האוטומטית תשלמו 101,990 ש״ח. שתי הגרסאות מגיעות עם מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים, המפיק 83 כ״ס ו-11 קג״מ של מומנט צנוע. כאמור, המנוע מקבל תמיכה היברידית (Mild Hybrid) מיחידת 12V זעירה המאפשרת לו לשייט בקטנה על חשמל בלבד.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו