עברה מתיחת פנים ועכשיו אצלנו: מאזדה 2 החדשה • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

עברה מתיחת פנים ועכשיו אצלנו: מאזדה 2 החדשה

קריאה

מיישרת קו

כ-13 שנים לאחר שהושקה בישראל, מאזדה 2 חוזרת בגרסה חדשה ועדכנית לאחר שעברה מתיחת פנים. הסופר מיני הפופולארית של מאזדה, שמכרה עד היום בישראל כ-45,000 יחידות מציגה שדרוגים ועדכונים שיאפשרו לה ליישר קו עם המתחרות בקטגוריה שחלקן עברו שדרוג או עדכון לאחרונה כמו טויוטה יאריס, יונדאי i20, קיה ריו, הונדה ג׳אז, סוזוקי סוויפט ועוד.

יישור הקו המשמעותי ביותר ביחס למתחרות קורה בדמות רשימת בטיחות ארוכה ועדכנית המכילה בין השאר בלימה אוטונומית במהירות של עד 80 קמ״ש גם בנסיעה לאחור, זיהוי הולכי רגל, 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס, התראה על סטייה מנתיב, ניטור רכב בשטח מת, בקרת שיוט, חיישני חניה, אורות וגשם. במאזדה ציידו את הסופר מיני החדשה במערכת המתריעה מפני תאונות בהתקנה מקומית. מפרט הבטיחות משתנה בין הגרסאות השונות.

בלי יותר מדי רעש

המאזדה 2 מציגה תא נוסעים משודרג בקטנה, עם חומרים איכותיים ביחס לדגם היוצא. ברשימת השדרוגים תמצאו שילובי צבעים חדשים, גימורי עיצוב בצבעים שונים (תלוי בגרסה), שישה רמקולים, מושבים חדשים המעניקים תמיכה טובה יותר ומערכת MZD Connect בגודל ״7 התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בסיס הגלגלים עומד על 2,570 מ״מ, באורך היא מסתיימת לאחר 4,065 מ״מ, 1,695 מ״מ ברוחב ו-1,495 מ״מ מהרצפה ועד הגג. מבחוץ היא קיבלה יחידות תאורת LED כסטנדרט, עיצוב עדכני לפגוש בחזית ומאחור, ספוילר חדש להפחתת רעשי הרוח ואנטנת כריש.

מתקדמת, אבל נשארת מאחור

מתחת למכסה המנוע היא די מאכזבת ביחס למתחרות, ללא שום גרסה היברידית או אפילו תמיכה היברידית (Mild Hybrid). מדובר במנוע מהדגם הנוכחי, 1,500 בנזין אטמוספרי המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומפיק 116 כ״ס ו-14.8 קג״מ. נתון התאוצה של המאזדה 2 עומד על 10.3 שנ׳ מ-0 ל-100 קמ״ש. היעדר גרסה היברידית גורמת לה להציג נתוני צריכת דלק של 13.7 ק״מ לליטר בנסיעה עירונית ו-20.4 ק״מ בנסיעה בין עירונית.

צ׳ק אאוט

המאזדה 2 החדשה תשווק בישראל בשלוש גרסאות. גרסת Dynamic הבסיסית שעבורה תצטרכו להיפרד מ-107,000 ש״ח כוללת חישוקי ״15, פנסי LED, בקרת שיוט, מצלמת רוורס, צג מולטימדיה בגודל ״7 התומך באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מראות חשמליות מתקפלות, הנעה באמצעות כפתור, בקרת אקלים, ועוד. 

גרסת Elegant שעבורה תשלמו 110,500 ש״ח תפנק אתכם מעבר לגרסה הבסיסית גם בחישוקי ״16, גריל שחור מבריק, גימורים נוספים מבפנים ומבחוץ, תאורת יום LED, מושבים בשילוב צבעים של שחור וכחול, שליטה על המולטימדיה מגלגל ההגה, שמשות כהות מאחור, אנטנת כריש ועוד.

הגרסה המפוארת ביותר היא ה-Pure White, שתעלה לכם 115,500 ש״ח, מגיעה עם ריפודי עור לבן בשילוב סוויד אפור, כניסה והנעה ללא מפתח, גימור סווייד אפור עם תפרים בהירים ועוד.

למאזדה 2 החדשה צפוי מאבק לא פשוט ברמת המחיר, כי בתוספת של 400 ש״ח בלבד לגרסת ה-Pure White המאובזרת ביותר, אתם יכולים לקבל את היאריס החדשה עם הנעה היברידית מתקדמת ומפרט בטיחות עשיר יותר מזו של נסיכת הקודו היפנית. גרסת הכניסה, ה-Dynamic, תתחרה ברמת המחיר מול הריו (107,000 ש״ח) שנהנית היום מעוצמת ההגמוניה של קיה שהיתה שמורה למאזדה בשנות ה-90.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו