פורד מציגה מוסטנג חשמלית עם 1,400 כ״ס ✎ CarBlog.co.il
loader image

פורד חושפת מוסטנג חשמלית עם 1,400 כ״ס!

קריאה

מתח גבוה

הרבה ביקורת נשמעת סביב רכבים חשמליים, והעובדה ש… בכל מה שקשור לביצועים – משהו חסר. ובכן, כשמסתכלים סביב ורואים שרכבים חשמליים משאירים אבק למכוניות על, מבינים שבסה״כ מדובר ברעשי רקע. רעשי רקע שכולנו אוהבים, כן? אז כחלק מטרנד רכבי הקונספט החשמליים של היצרניות, בהן פולקסווגן ויגואר, מגיעה עכשיו פורד שנותנת בראש בצורה די רצינית במהלך השנה האחרונה עם כל מה שקשור להשקות ודגמי קונספט.

תכירו את Ford Mustang Mach-E 1400, אב טיפוס מפלצתי שפותח בשיתוף פעולה עם סדנת השיפורים RTR, בעל שבעה מנועים חשמליים והספק דימיוני של 1,381 כ״ס! איפה דוחסים שבעה מנועים? שאלה מצוינת. שלושה על הסרן הקדמי, ארבעה על האחורי. מה שהופך את ה-Mustang Mach-E 1400 למכונת עשן ומגרסת צמיגים די רצינית. 

תצורת המנועים חסרת התקדים מאפשרת לבחור בין הנעה קדמית, אחורית או של כל ארבעת הגלגלים. והתודה לכל הטוב הזה מגיעה לסוללת 56.8kWh שיודעת להעביר את האנרגיה למנועים ביעילות ובזריזות. אגב, פורד לא פרסמו נתון רשמי מעמידה ל-100 קמ״ש, אבל ההערכות הן שמדובר במשהו כמו 2 שנ׳.

All-Electric Mustang Mach-E 1400 Prototype

איך הדבר הזה לא ממריא? בדיוק בשביל זה פרגנו לו בעיצוב יותר כנפיים ממה שאפשר למצוא במטוס סטנדרטי. השלדה תוכננה במיוחד להתמודד עם כל הכוחות הרעים שיפריעו למוסטנג המיוחדת הזאת, ובלמים מיוחדים של Brembo אחראים לכך שהיא גם תבלום כשממש צריך, למרות שעם כל כך הרבה כוח ומהירות, הדבר האחרון שרוצים זה לבלום. בלם יד הידראולי מיוחד לדריפטים גם כן תופס משקל ביצירת הפאר החשמלית הזאת, והוא יודע לנתק את הכוח לסרן האחורי. ולמוטרדים מביניכם, יש לו גם ABS!

המפלצת החשמלית החדשה של מוסטנג תציג את היכולות שלה בקרוב, אם הקורונה תאפשר, על מסלול ה-Nascar.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו