דור חמישי: קיה ספורטאז' 2022 החדש נחשף עם עיצוב מוחצן מתמיד
loader image

דור חמישי: קיה ספורטאז' 2022 החדש נחשף

קריאה
🌎 חדשות רכב > דור חמישי: קיה ספורטאז' 2022 החדש נחשף

בקרוב אצלכם

אחרי אינספור טיזרים והרבה מאוד תמונות ריגול שהפכו לרינדורים מאוד מדויקים שקרובים לתוצאה הסופית, קיה שחררה סופסוף תמונות של הדור החמישי של הספורטאז׳ החדש. קיה ספורטאז' החדש הוא כמובן בן הדוד של הטוסון החדש שהוצג ב-2020, ואיתו הוא חולק פלטפורמה ומכלולים, מה שאומר שכשהוא יגיע אלינו בתחילת 2022, נזכה לראות אותו סופסוף לראשונה בגרסה היברידית וגם היברידית נטענת משקע (פלאג אין).

The All New 2022 Kia Sportage קיה ספורטאז׳ 2022
קיה ספורטאז' 2022 החדש

העיצוב של קיה ספורטאז' החדש הוא מעין הכלאה בין הסורנטו החדש לבין הקיה K5. החזית המוחצנת עם שילוב הצבעים, החומרים ותאורת הלד היומית שונים 180 מעלות מהעיצוב של הדור הנוכחי. יחסית לטוסון העיצוב שלו סולידי יותר, וגם הוא קיבל קורה C עם גימור כרום, כמו בדגמי SUV נוספים. טרנד זה טרנד. מאחור הוא הרבה יותר סולידי ביחס לחזית, כשגם פה המעצבים של קיה החליט להחביא את המגב האחורי בחלק העליון של דלת תא המטען. משלים את העיצוב, כמיטב המסורת בקיה, פגוש תחתון עם מפלטי דמה.

The All New 2022 Kia Sportage קיה ספורטאז׳ 2022
קיה ספורטאז' 2022 החדש

העיצוב הפנימי של הקיה ספורטאז' החדש זהה ברובו למה שפגשנו בקיה סורנטו החדש, עם שני גוונים, צמד מסכים בגודל ״12.3 עבור לוח המחוונים והמולטימדיה ובורר הילוכים Shift-by-Wire לראשונה בדגם, שצפוי להיות זמין בעיקר ברמות האבזור הגבוהות.

במהלך יולי 2021 קיה צפויה לפרסם את שאר הפרטים על הספורטאז' החדש, לרבות היצע מנועים, מערכות בטיחות ורמות גימור. ספוילר: זה יהיה מאוד דומה למה שיש ביונדאי טוסון החדש.

The All New 2022 Kia Sportage קיה ספורטאז׳ 2022
קיה ספורטאז' 2022 החדש

תמונות: קיה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו