קבוצת יוניון תייבא לישראל את מותג הרכב הסיני Geely החל מ-2022
loader image

קבוצת יוניון תייבא לישראל את מותג הרכב הסיני Geely

קריאה

משלוח חדש מסין

קבוצת יוניון שמייבאת לישראל את טויוטה, לקסוס, GAC ומותגים נוספים, חתמה על הסכם עם Geely הסינית, במסגרתו תייבא את הדגמים של שני המותגים שלה, Geely ו-Geometry לישראל בייבוא סדיר בשנת 2022.

קבוצת Geely (גילי בעברית צחה) היא יצרנית הרכב המובילה בסין, למרות שמדובר בחברה שהוקמה רק ב-1997. היא מעסיקה כ-50,000 עובדים ב-12 מפעלים, חמישה מרכזי פיתוח בסין, שבדיה, אנגליה וגרמניה, ומרכזי עיצוב בשנגחאי, גטבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי. בשנת 2010 Geely רכשה את המותג וולוו, לאחר משבר הסאב פריים הגדול שפגע במותג. ב-Geely השכילו לאפשר לאנשי וולוו לשמור על עצמאות מלאה בכל הקשור למחקר ופיתוח ואפשרו להם ליהנות מתשתיות ההנעה החשמלית של הקבוצה ואף לפצל את פולסטאר שהיתה סוג של ״חטיבת אדרנלין״ בתוך וולוו, למותג יוקרה חשמלי נפרד שעושה את צעדיו הראשונים בעולם.

נבחרת המותגים של קבוצת Geely

בשנת 2019 מכרה Geely כמיליון וחצי רכבים ממותגי הקבוצה, כשהמותג הראשי שלה, Geely, הוא המותג הסיני הנמכר ביותר בשלוש השנים האחרונות. בנובמבר 2020 המותג ציין אבן דרך חשובה נוספת, כשמכר את הרכב ה-10,000,000 שלו. הדגמים שלה נותנים מענה כמעט בכל הקטגוריות, כולל דגמים חשמליים.

כנראה שבקבוצת יוניון הפנימו שהעולם הולך להנעה חשמלית, ולאחר השקת המותג החשמלי הסיני GAC בישראל קצת לפני משבר הקורונה, שמכר כ-150 רכבים והקמת חברת EV Edge המספקת פתרונות טעינה ציבוריים ופרטיים לרכבים חשמליים, מגיע ההסכם עם Geely שאמור להרחיב את היצע הפתרונות של אחת מקבוצות הרכב הגדולות בישראל.

רן דנאי, מנכ״ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון:

״אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת Geely וגאים על כך שיוניון נבחרה להיות נציגת מותג הרכב הסיני הנמכר ביותר. ההסכם החדש מחזק את הנוכחות שלנו בתחום הרכב החשמלי הצומח, ויאפשר לנו להציע ללקוחות הקבוצה מגוון רחב של מוצרים מצויינים ואטרקטיביים, בהתאם לרמת הביקושים אותה אנו צופים לשנים הבאות".

את השמות של הסינים שהשתתפו בחתימה, חסכתי לכם…

תמונות: Geely וקבוצת יוניון

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו