כלמוביל משיקה את ג'נסיס G70 בישראל, הספורט סדאן היוקרתית מקוריאה
loader image

כלמוביל משיקה את ג'נסיס G70 בישראל

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > כלמוביל משיקה את ג'נסיס G70 בישראל

ספורט אלגנט

ג'נסיס ישראל מרחיבה את היצע הדגמים שלה ומתחילה לשווק את ה-G70, הסדאן היוקרתית מקוריאה שעברה לאחרונה עדכון די רציני ויישרה קו עם שפת העיצוב של המותג, המתבטאת בעיקר בגריל ה-G-Matrix הגדול וצמד פנסי Quad Lamps בחזית וגם מאחור. אתם צופים כאן במתחרה ראויה שבהחלט תכניס עניין לקטגוריה שבה כבר ממתינות המתחרות העיקריות שלה, BMW סדרה 3, מרצדס C-Class, וולוו S60, אאודי A4 ולקסוס IS. ה-G70 החדשה מגיעה אלינו במקביל להשקה שלה במדינות נוספות בעולם.

ג׳נסיס G70

ג'נסיס G70 לא מגיעה בידיים ריקות. היא קיבלה ציון בטיחות מקסימלי Top Safety Pick Plus מטעם ה-IIHS האמריקאי, מקביל לחמישה כוכבי בטיחות ב-Euro NCAP האירופאי. בין הכוכבים הנוספים על החגורה שלה שווה לציין את ״המשפחתית החדשה הטובה ביותר לשנת 2020״ (סדאן יוקרה), מכונית השנה ב-2019 ובמדד האמינות של J.D. Power לשנת 2021 היא סיימה במקום השני עם ציון מרשים של 81, מרחק נקודה אחת בלבד מלקסוס IS שדורגה ראשונה ותוך כדי שהיא משאירה את מרצדס, BMW ואינפיניטי מאחור.

על ה-G70 החדשה עבדה כל ״נבחרת החלומות״ של ג'נסיס, טאלנטים בכירים שמותג היוקרה הקוריאני ״גנב״ מהיצרניות הגרמניות בתחומי ההנדסה והעיצוב. העיצוב המלוטש והשרירי שלה רץ על כל הצ׳קליסט של סדאן יוקרתית עם אופי ספורטיבי, חישוקי ״18 בגרסת ה-Luxury, צמד הפנסים הכפולים (עם תאורת מטריקס לד מלפנים) שפוגשים גם מאחור, מכסה המנוע הגדול והגג המשתפל בקטנה שנותן תחושה של מכונית קופה. בגרסת הספורט תקבלו חישוקי ״19 ועוד לא מעט עיטורים שהופכים אותה לעוד יותר ספורטיבית.

בדגם הספורט תקבלו גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מתלים אדפטיביים, בורר המאפשר לבחור מבין חמישה מצבי נהיגה, גם בקרת שיגור וגם בולמים וקאליפרים מבית Brembo. לא חסכו שם. אם ייגמר לכם המנוי בספוטיפיי, אז יש גם מערכת Active Sound Design המכניסה צלילים של המנוע אל תא הנוסעים.

ג׳נסיס G70

ג'נסיס G70 מציגה בסיס גלגלים של 283.5 ס״מ, אורך של 468.5 ס״מ, רוחב של 1.85 ס״מ והיא מסתיימת לאחר 140 ס״מ מהקרקע. על המשקל היא מציגה 1605 ק״ג עם יחס של 0.15 כ״ס לק״ג. לא רע בכלל. בבניית השלדה נעשה שימוש בחומרים קלים כדי להפחית משקל ולהשיג איזון טוב יותר שידע להתמודד עם נהיגה ספורטיבית.

תא הנוסעים של הג'נסיס G70 מציג שילוב של סביבה יוקרתית וספורטיבית עם לא מעט אלמנטים שכבר פגשנו ב-G80 וב-GV80 שנחתו כאן בהשקה, עם הסטנדרט הגבוה שמאפיין את המותג. מאחורי ההגה שוכן לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 בתלת מימד ומימין צג מולטימדיה בגודל ״10.25 שתומך ב-Android Auto ו-Apple CarPlay ובקצה שלו מערכת סאונד עם 15 רמקולים של Lexicon מבית Harman/Kardon. מושבי העור מלפנים מחוממים, מאווררים ומתכווננים חשמלית כולל זיכרונות, הסלולארי שלכם יוכל להתפנק במשטח טעינה אלחוטי, יש תאורת כניסה עם לוגו ג'נסיס, גג פנורמי נפתח, בקרת אקלים עם 2 אזורים, דלת תא מטען חשמלית המאפשרת פתיחה ללא מגע (פשוט עומדים לידה עם המפתח בכיס במשך 3 שניות), מצלמות 360° היקפיות ועוד.

ג׳נסיס G70

ג'נסיס G70 מגיעה אלינו עם מנוע אחד בלבד 2 ליטר טורבו בנזין 4 צילינדרים בטור המפיק 245 כ״ס ומומנט מירבי של 36 קג״מ. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בלבד באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית הניתנת לשליטה גם באמצעות פקדים מאחורי ההגה, ואחרי 6.1 שניות היא כבר תגיע ל-100 קמ״ש, עד למהירות מקסימלית של 240 קמ״ש. נתון צריכת הדלק עומד על 8.1 ליטר ו-8.8 ליטר ל-100 ק״מ בגרסת Luxury וספורט בהתאמה. המנוע החזק ביותר בהיצע, 3.3 טורבו בנזין V6 שמפיק 365 כ״ס ו-52 קג״מ, לא יעשה עלייה בשלב זה.

הסטנדרט הגבוה של ג'נסיס מתבטא בעיקר בכל הקשור לבטיחות, וכמו אחיותיה הגדולות גם היא זוכה לציון בטיחות 8 מקסימלי בשתי הגרסאות. כסטנדרט תקבלו 10 כריות אוויר, כולל אחת בין הנהג לנוסע מלפנים והגנה על ברכי הנהג. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית, התרעה מפני רכב הנמצא בשטח מת כולל הקרנה של וידאו על גבי לוח המחוונים, מניעת מעבר נתיב במקרה של סכנה בשטח המת, שמירה על נתיב הנסיעה ועל מרכז הנתיב, זיהוי תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית, התרעה מפני שכחת ילדים ע״ג לוח המחוונים, התרעה מפני יציאה מהרכב במקרה של רכב חולף שעלול לסכן את הנוסעים, התרעה על היסח דעת של הנהג, מניעת סינוור רכב המגיע ממול ועוד.

ג׳נסיס G70

מחירים

ג'נסיס G70 החדשה מתחילה ב-298,000 ש״ח עבור גרסת Luxury. אם תרצו עוד קצת פינוקים ספורטיביים, המחיר יעלה ל-339,000 ש״ח עבור גרסת הספורט ורשימת התוספות הארוכה שלה. כפי שג'נסיס הציגו במהלך ההשקה, המחירים כולל 6 טיפולים לאורך תקופת האחריות, כולל איסוף והחזרה, כמו גם אחראי שירות אישי המטפל בכל הצרכים של הלקוח ומתנהל ישירות מולו ללא מוקד או נציגי שירות. אמריקה.

דנה רביד מנחם, מנכ״ל חטיבת ג'נסיס בכלמוביל: ״אחרי ההצלחה בחדירה של ה-G80 וה-GV80 והפתיחות שראינו בלקוחות היוקרה בשוק הישראלי לקבל ולנסות מותג חדש, ה-G70 יאפשר גם ללקוחות הצעירים יותר לחוות את המותג. ראינו שהלקוחות שרכשו עד היום עשו שיעורי בית מעמיקים, מאמינים במותג ויודעים מה הם רוכשים ואני מאמינה שאלה גם יהיו הלקוחות הראשונים של ה-G70: לקוחות שמחפשים את הרכב הספורטיבי יותר, עם כל מערכות הטכנולוגיה, הבטיחות והאיכות שמציעה ג'נסיס.

תמונות: ג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו