עכשיו זה רשמי: מותג ג'נסיס יושק בישראל במהלך חודש פברואר
loader image

עכשיו זה רשמי: מותג היוקרה ג'נסיס יושק בישראל במהלך חודש פברואר

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > עכשיו זה רשמי: מותג היוקרה ג'נסיס יושק בישראל במהלך חודש פברואר

משהו חדש מתחיל

עכשיו זה רשמי ויש גם תאריך: כפי שפורסם לראשונה ע״י ששי כהן ב-Wheel, במהלך חודש פברואר חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס בנץ, יונדאי, מיצובישי ו-Smart, תשיק בישראל את מותג היוקרה ג'נסיס (Genesis) כחלק מהחלטה של המותג לחדור אל שווקים חדשים באירופה במהלך 2021, בנוסף לארה״ב, קנדה, קוריאה, רוסיה ואוסטרליה בהן הוא כבר נמכר כיום.

מימין לשמאל: GV80, G80, G90, G70

לקראת הגעת המותג החדש לישראל, בכלמוביל הקימו חטיבה חדשה לחלוטין, בראשה תעמוד דנה רביד-מנחם שכיהנה במשך חמש השנים האחרונות כמנהלת השיווק של מותג מרצדס-בנץ, בנוסף לבעלי תפקידים נוספים שגם כן הגיעו מחטיבת היוקרה של המותג הגרמני אצל היבואן. כמו כן, בג'נסיס ישראל הקימו אולם תצוגה ראשי בהרצליה פיתוח.

מותג היוקרה ג'נסיס הוא צעיר יחסית ונולד רק ב-2015 בדרום קוריאה. קונספט המותג, ״אלגנטיות אתלטית״, משלב בין עיצוב יוקרתי ומוקפד, לבין מראה ספורטיבי. זמן קצר לאחר השקתו, הוא חדר במהירות לארצות הברית וקנדה, קטף לא מעט פרסים נחשבים בזמן קצר, בעיקר בכל הקשור לעיצוב, אמינות וחווית משתמש וצבר קהל אוהדים נרחב. ההצלחה המהירה יחסית של המותג מיוחסת בין השאר לגיוס של טאלנטים בכירים בתעשיית הרכב העולמית, ביניהם אלברט בירמן, שכיהן בתפקידו האחרון כראש מחלקת M ב-BMW וכיום עומד בראש חטיבת ה-R&D של המותג, פיטר שרייר, אחד ממעצבי הרכב המעוטרים והמנוסים ביותר שהיה אמון בין השאר על העיצוב של Audi TT, החיפושית החדשה, יונדאי טוסון (הדור הנוכחי) ועוד. לוק דונקרוולק שכיהן עד לא מזמן כמעצב הראשי של המותג וחתום על כל המותגים שיגיעו לישראל, עבד בעבר בקונצרן פולקסווגן ובין השאר היה אחראי לעיצוב של דגמי בנטלי ולמבורגיני. פיליפו פריני שבתיק העבודות שלו יש אגדות כמו אלפא רומיאו 8C קומפטיציונה, למבורגיני אוונטדור ולמבורגיני אורוס, מכהן כיום כמעצב הראשי של המותג.

GENESIS G80 (מימין) ו-GV80

ספינת הדגל של ג'נסיס היא הג'נסיס G90, רכב מנהלים יוקרתי, מאובזר ומפונפן שמבטיח להסתכל למרצדס S-Class ו-BMW סדרה 7 בלבן של העיניים.

הג'נסיס G80 החדש הוא מתחרה ישיר ל-BMW סדרה 5, אאודי A6, מרצדס E-Class, וולוו S60 ולקסוס GS. ה-G70 הוא סדאן יוקרתי בקטגוריית ה-Luxury Small Sedan, שם הוא יתחרה מול BMW סדרה 3, אאודי A4, מרצדס C-Class ולקסוס IS.

היצע הדגמים כולל גם את ג'נסיס GV80, רכב הפנאי הראשון של המותג שייתן פייט ל-BMW X5, וולוו XC90, אאודי Q7, לקסוס RX ומרצדס GLE.

סוגר את הרשימה ג'נסיס GV70, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי, הצעיר מבין דגמי המותג, שיכנס לזירה עם אאודי Q5, וולוו XC60, מרצדס GLC, לקסוס NX ו-BMW X3.

לקראת ההשקה הרשמית יפורסמו גם המחירים של דגמי ג'נסיס השונים.

תמונות: יצרן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו