ג׳נסיס מעדכנת את ה-G70, הסדאן היוקרתי שיגיע לישראל ב-2021
loader image

ב-2021 הוא מגיע: ג׳נסיס G70 החדש

קריאה

נברא מחדש

ג׳נסיס, מותג היוקרה שיגיע לישראל במהלך 2021 ע״י קבוצת כלמוביל, חשף את הדגם העדכני של הג׳נסיס G70 המתחרה בקטגוריית הקומפקט סדאן (D) מול Audi A4, סדרה 3 של BMW, סדרת C של מרצדס ו-Lexus IS.

בכל הקשור לעיצוב החיצוני, בג׳נסיס הלכו די רחוק מהמקובל במתיחות פנים ונתנו לנו לו את הלוק העדכני של שפת המותג תחת הקונספט ״Athletic Elegance״. שפת המותג מתאפיינת בגריל שקשה לפספס, שבניגוד לזה של BMW, דווקא משתלב לא רע בכלל בעיצוב הכללי של הרכב: אלגנטי, עדכני אך לא מנקר עיניים. הדבר הראשון שקופץ לעין זה גריל עם הרבה אופי שכבר נמצא בדגמי ה-G80 וב-GV80 של המותג. החתימה המאפיינת של שני פסי ה-LED בחזית מעניקה לו בולטות, כחלק מהטרנד של יצרניות הרכב לייצר בידול גם באמצעות חתימות תאורה שונות. גם בחלק האחורי לא חסכו ביצירתיות בכל הקשור לתאורה, עם לא פחות מארבעה פנסי LED היוצרים חתימת תאורה שקיבלה השראה מלוגו המותג. ה-G70 יוצע בלא פחות מ-14 צבעים שונים, לרבות שני צבעים מטאליים חדשים ושלושה צבעים בגימור מט.

המידות של ה-G70 נותרו זהות לדגם הנוכחי עם אורך של 4,685 מ״מ, רוחב של 1,850 מ״מ וגובה של 1,400 מ״מ. בסיס הגלגלים שלו עומד על 2,835 מ״מ, 15 מ״מ יותר מאאודי A4 ו-35 מ״מ יותר מלקסוס IS.

בג׳נסיס לא חסכו גם בשדרוג סביבת הנהג עם עור איכותי כמעט בכל פינה, כולל הדיפונים בדלתות ומספרים שחוויית הנהיגה השתפרה הודות לשדרוגים אקוסטיים שבוצעו בשמשה הקדמית ובאלו שבדלתות הקדמיות.

הגענו לחלק המעניין: האבזור. מכירים את זה שאתם קונים רכב במשהו כמו חצי מיליון ש״ח ואז מבקשים מכם להוסיף 3,000 ש״ח על מצלמת רוורס? אז פה זה נגמר. אחד הדברים המאפיינים את ג׳נסיס, זה רמת האבזור הגבוהה כסטנדרט ביחס למותגים המתחרים. אז מה מחכה לכם בפנים? הרבה. נתחיל מלוח שעונים דיגיטלי בתלת מימד ומסך מולטימדיה בגודל ״10.25 התומך באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. הרשימה ממשיכה עם פקודות קוליות, מצלמות 360, עדכוני OTA, כניסה באמצעות NFC בטלפון הסלולרי, תאורה חכמה המונעת סינוור, חימום ואוורור במושבים, מערכת סטריאו של Lexicon עם 15 רמקולים, תצוגת נתונים עילית (HUD), טעינה אלחוטית לסלולרי ועוד ועוד. כמובן שרק בסמוך להגעת הדגמים לארץ נוכל לדעת אילו מהפיצ׳רים יהיו זמינים בישראל.

באנו ליהנות

מתחת למכסה המנוע הארוך נשארו צמד המנועים שהתחזקו וככל הנראה יעשו את דרכם לארץ. הראשון הוא בנזין 2 ליטרים ארבעה צילינדרים בטור עם טורבו כפול המפיק 252 כ״ס. מומנט מירבי של כ-36 קג״מ מזניק את ה-G70 מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 6.2 שנ׳. המנוע החזק יותר, בנזין בנפח 3.3 ליטרים V6 מוגדש, מפיק 365 כ״ס ומומנט של 52 קג״מ כבר מ-1,300 סל״ד. כמה מהר תגיעו מעמידה ל-100 קמ״ש? 4.5 שניות. מספיק מהר, לא? שני המנועים שודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח לגלגלי ״19 מאחור עם אופציה להנעת AWD לכל ארבעת הגלגלים. הנהג יוכל לבחור בין מצבי ECO, Comfort, Sport ומצב חדש שהצטרף לדגם הנוכחי, +Sport. המצב החדש מבטל את ה-ESP, מקשיח את ההגה והמתלים ומקצין את תגובות המנוע ותיבת ההילוכים. ואם בא לכם ממש ליהנות, אז יש גם מצב דריפט ייעודי ששולח את כל הכוח לגלגלים האחוריים בלבד.

מפרט הבטיחות בג׳נסיס G70 לא מאכזב ביחס לקטגוריה וכולל כסטנדרט מערכות שאצל חלק מהמתחרים יהיו כרוכות בתשלום נוסף. בין שאר הדברים תקבלו מערכת למניעת התנגשות מלפנים כולל זיהוי דו גלגלי, מניעת התנגשות ברכב המגיע משטח מת, התרעה מפני פתיחת דלתות כשרכב מתקרב, מניעת התנגשות בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה מבוססת GPS שיודעת להאט את הרכב לפני פניות וירידות במחלפים, שמירה אקטיבית על הנתיב, הצגת רכב הנמצא בשטח מת על גבי לוח השעונים הדיגיטלי, כרית אוויר החוצצת בין הנהג לנוסע שמלפנים בזמן תאונה, התרעה מפני שכחת ילדים ברכב ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=zgKvq2WbzHE

ג׳נסיס G70 אמור להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021 ביחד עם ה-G80 וה-GV80, ה-SUV הראשון אי פעם של המותג. בהמשך יגיע לכאן גם אחיו הקטן ה-GV70 שטרם נחשף רשמית.

בקרוב בישראל: ג׳נסיס G80 (מימין) ו-GV80

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו