ילדי שנות ה-80, זה בשבילכם • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

ילדי שנות ה-80, זה בשבילכם

קריאה

KITT אצלכם בחניה

אחד הרכבים המפורסמים בתולדות המסך עומד למכירה. כן, כן, קראתם נכון. אחד מתוך שלושה דגמי Pontiac Firebird Trans Am ששימשו את ההפקה במהלך הצילומים וירד מפס הייצור ב-1982, יעמוד למכירה עד ל-17 ביולי כאשר המחיר ההתחלתי עומד על $25,000 אבל צפוי להסתיים בשש ספרות. בדולרים, כן? אגב, אם עד עכשיו לא התרגשתם, אז תספרו לבת הזוג שלכם שהרכב חתום ע״י דיוויד הסלהוף.

בקרוב אצלכם בחניה?

הסדרה Knight Rider שתורגמה לעברית תחת השם ״אביר על גלגלים״ היתה סדרה שצולמה בין השנים 1982-1986, בהן הופקו ארבע עונות בסה״כ. כוכבת הסדרה, KITT, ראשי תיבות של Knight Industries Two Thousand היתה חלומו של כל ילד וגם מבוגר, אי שם בשנות ה-80, כולל של כותב שורות אלה. אגב, אחד מאספני הרכבים הכי מפורסמים, ג׳יי לנו האיש והסנטר, הקדיש פרק מיוחד למכונית האייקונית.

לא מעט מהפיצ׳רים שהוצגו בסדרה כמדע בדיוני, נראים היום טריוויאליים לחלוטין: נהיגה אוטונומית, רכב מדבר, מסכי וידאו, מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת לבדיקת עירנות הנהג, מערכת אוטומטית לניפוח אוויר בצמיגים, התקן GPS, טלפון סלולארי, אפשרות לשיחות וידאו ועוד… מעניין אם היא יודעת למצוא חניה לבד בתל אביב.

ועכשיו גם עם אפליקציית זום!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו