דיוויד הסלהוף מוכר את ה-KITT הפרטית שלו מ״אביר על גלגלים״ •
loader image

דיוויד הסלהוף מוכר את ה-KITT הפרטית שלו מ״אביר על גלגלים״

קריאה

אביר החלומות

דיוויד הסלהוף כבר לא ילד, והשנה יחגוג יום הולדת 69! אולי זאת הסיבה לצעד הלא ברור שלו, למכור את הרפליקה האישית שלו ל-KITT, הרכב האייקוני מסדרת ה-80’s ״אביר על גלגלים״ (Knight Rider).

אם פספסתם את ההזדמנות הקודמת, אז חשוב להבהיר שלא מדובר ב-KITT (ראשי תיבות של Knight Industries Two Thousand למי ששכח) שהשתתף בסדרה, אלא פונטיאק Firebird Trans AM שהוכנה עבורו לאחר שהסדרה ירדה. במכירה שתסתיים ב-23.1.21 המחיר כבר עומד כרגע על חצי מיליון דולר.

לפי אתר המכירה, הרכב שעומד למכירה מכיל רשימה ארוכה של גאדג׳טים כמו להביורים, הנעת סילון ומערכת בינה מלאכותית בסגנון העוזרת האישית של גוגל.

דיוויד הסלהוף כבר מכר בעבר רפליקה נוספת שלו ב-$150,000 כדי לתרום את הכסף לצדקה ואפילו היה מספיק הוגן כדי להודות שהצטער על המכירה. הפעם, הוא מבטיח, בתמורה לסכום הנכון, הוא גם מוכן למסור אישית את הרכב לקונה המאושר, רק קחו בחשבון שהוא גר בוויילס שבאנגליה ודמי המשלוח (והמיסים) חלים על הקונה.

הסדרה ״אביר על גלגלים״ שודרה במשך ארבע עונות שבהן צולמו 90 פרקים. ב-2008 נעשה ניסיון להחזיר אותה לחיים, אבל הוא נכשל לאחר עונה אחת בלבד.

ביחד עם ״צוות לעניין״ ו״מקגיוור״, היא הפכה לקאלט אצל כל ילדי שנות ה-80. מדובר אולי באחד הרכבים הכי מפורסמים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע, לצד הואן השחור של ״צוות לעניין״, הדלוריאן מ״בחזרה לעתיד״ והאסטון מרטין DB5 של ג׳יימס בונד.

בא לכם לשבור כמה חסכונות כדי להגשים חלום? לחצו כאן לאתר המכירה.

תמונות: Live Auctioneers

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו