רכב של "צוות לעניין" יכול להיות שלכם!
loader image

רכב של "צוות לעניין" יכול להיות שלכם!

קריאה

עניין של הזדמנות

אם במקרה הייתם ילדים בשנות ה-80 ופספסתם את המכירה הפומבית של ״קיט״ מ״אביר על גלגלים״, אז זה הולך לרגש אתכם: הואן האייקוני של צוות לעניין, הסדרה שמיליוני ישראלים היו ממתינים לה בכל יום שישי, עומד למכירה פומבית. אוקי, זה לא בדיוק אחד הרכבים שהשתתפו בסדרה, אלא אחד משישה העתקים רשמיים שיוצרו כדי לקדם את הסדרה בצפון אמריקה.

הואן המקורי של הסדרה היה למעשה GMC ואנדורה משנת 1983 כשבחזית מנוע דיזל בנפח 6.2 ליטרים. במהלך חמש העונות של הסדרה נעשה שימוש בשישה רכבים בסך הכל, כשאת חלק מהפעלולים עושים דגמים אחרים, כמו פורד אקונוליין.

הואן שמוצע למכירה הוא מסוג שברולט סדרה G שיוצר ב-1979 ובשנת 1983 קיבל את כל העדכונים הנדרשים כדי להיראות כמו ה-GMC המיתולוגית מהסדרה. הרבה נוטים לחשוב בטעות שהרכב כולו היה שחור, אך למעשה הוא היה חצי כסוף. כפי שניתן לראות בתמונות, תא הנוסעים בפנים עוצב בצורה מדויקת יותר, כולל מקלעים ומכשיר קשר. הרכב שמוצע למכירה, בן 41, עשה 145,000 ק״מ ומצויד במנוע V8 בנפח 5.7 ליטרים והוא משודך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. המכירה של הואן תחל ב-23 בינואר, יש לכם מספיק זמן לשבור את תוכניות החיסכון והפנסיות.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו