ג׳נסיס חושפת את ה-GV70, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי • Car Blog | מגזין רכב, חדשות רכב, ביקורות רכב.
loader image

ג׳נסיס חושפת את ה-GV70, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי

קריאה
🌎 חדשות רכב > ג׳נסיס חושפת את ה-GV70, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי

ספורטאי בנשמה

לאחר אינסוף תמונות ריגול שהסתובבו ברשת, ג׳נסיס שחררה קצת נתונים ותמונות רשמיות של ה-GV70, הקרוסאובר הקומפקטי היוקרתי בעל המראה החטוב והמפוסל. הוא יגיע ב-2021 לארץ ביחד באמצעות כלמוביל עם אחיו הגדול, ה-GV80 ויתחרה מול לקסוס NX, מרצדס GLC, אאודי Q5, וולבו XC60 ו-BMW X3 בקטגוריית Compact Luxury SUV הרותחת.

הוא קיבל את הגריל החדש (עוצב בהשראת הלוגו) שמעטר את כל הדגמים החדשים של המותג, תחת הקונספט העיצובי ״Athletic Elegance״, כמו גם את צמד פנסי ה-LED הכפולים בחזית. מכסה המנוע מלפנים, בדומה ל-GV80, מתחיל עם הלוגו בחזית כשמאחוריו שקע עד לשמשה הקדמית. להשלמת המראה הנכון, מאחור הוא קיבל ספוילר בשני צבעים, פנסי LED כפולים המשתלבים בדלת תא המטען ובתחתית הפגוש זוג מפלטים בגימור כרום. אישית אני חושב שהפרופיל הוא הצד שהכי מחמיא ל-GV70, עם לוק חצי-קופה וחישוקים בגודל של עד ״21, אבל תשפטו בעצמכם 👇

מבפנים, כרגיל אצל ג׳נסיס, לא חסכו באיבזור ובחומרים איכותיים. פלסטיק? הצחקתם. עור, אלקנטרה ודיפוני עץ מכסים כמעט כל ס״מ. הדבר הראשון שקופץ הוא העיצוב האובלי המתחיל מדלת הנהג ועד לצד של הנוסע. הוא מגיע עם שתי גרסאות של הגה, שניים או שלושה חישורים, תלוי ברמת הגימור. יש גם שלושה מסכים, אחד עבור לוח השעונים הדיגיטלי בתלת מימד (״12.3), שני עבור המולטימדיה, תומך אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (״14.5) ושלישי ידאג שבקרת האקלים, האוורור והחימום במושבים יהיו בדיוק כפי שאתם אוהבים. בקונסולה המרכזית יש את גלגל בורר ההילוכים, כפתור נוסף לשליטה על המולטימדיה, מחזיקי כוסות ותאי אחסון. בטח גם שמתם לב לקו של פתחי מיזוג האוויר, המשתלב באלגנטיות בדלת הנהג והנוסע, נכון?

ה-GV70 מבוסס על הפלטפורמה של ה-G70 החדש ויוצע בגרסת הנעה אחורית או לכל ארבעת הגלגלים. בג׳נסיס לא פרסמו מידע על יחידות ההינע, אבל ככל הנראה אחת מהן תהיה 2.5 ליטר טורבו בנזין, ארבעה צילינדרים בטור המפיקים 300 כ״ס ומומנט מירבי של כ-43 קג״מ. גרסת הקצה קרוב לוודאי תצויד במנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים, כפול מגדשים המפיק 375 כ״ס ו-53 קג״מ. שני המנועים ככל הנראה ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

כאמור, ג׳נסיס לא סיפקו את כל הפרטים הנדרשים על ה-SUV השני של המותג, לרבות מפרט הבטיחות, אבל אם נסתמך על הדגמים הקיימים אז אפשר לצאת מתוך הנחה יש בו את כל מה שצריך ואף מעבר ביחס לקטגוריה. לקראת הגעתו לישראל ב-2021 נדע את כל הפרטים והגרסאות שיעלו על כבישי ישראל.

כדי להשלים את היצע הדגמים בכל קטגוריות היוקרה, ג׳נסיס צפויה לחשוף ב-2021 דגם Full Size SUV חדש שיתחרה באאודי Q7 וב-BMW X7 ויש עיתונאים המתעקשים שהוא ככל הנראה יקבל את השם המתבקש GV90.

תמונות: ג׳נסיס

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו