הבליץ הקוריאני: יונדאי תשיק 12 דגמי SUV ו-7 דגמים ספורטיביים עד 2022
loader image

יונדאי תשיק 12 דגמי SUV במהלך 2021 ו-7 דגמים ספורטיביים במהלך 2022.

קריאה

הבליץ הקוריאני

יונדאי העולמית הודיעה על השקה סיטונאית של לא פחות מ-12 דגמי SUV שיושקו במהלך 2021, ביניהם הטוסון החדש, מתיחת הפנים של הסנטה פה, הקונה ועוד, כשחלק מהדגמים לא מיועדים בשלב זה לשיווק בישראל. בהיצע הדגמים השונים ניתן יהיה לבחור משלל של יחידות הינע: בנזין, היברידי, היברידי נטען, חשמלי מלא וגרסאות ה-N Line וה-N לחובבי הביצועים והמראה הספורטיבי. בין הדגמים החדשים יהיה SUV אחד מעניין במיוחד שיושק תחת המותג החדש Ioniq, ויהיה בעל הנעה 100% חשמלית, עם טווח בין טעינות אטרקטיבי במיוחד.

יונדאי אלנטרה 2022, ״תמונת ריגול״

ביונדאי לא עצרו שם והודיעו גם על השקת שבעה דגמים חדשים של רכבי סדאן, ספורט ו-SUV מסדרת N Line ו-N. דגמי ה-N Line של יונדאי מאופיינים בעיצוב ואלמנטים ספורטיביים, צמיגים בחתך נמוך ועוד, בדומה לגרסאות רגילות עם חבילות S Line באאודי (להבדיל מרכבי S). סדרת ה-N מבית יונדאי לוקחת לקצה את הדגמים הפופולאריים שלה, בדומה לסדרות RS בפורד ובאאודי, עם המנועים החזקים ביותר, מתלים, היגוי, תיבת הילוכים, בלמים ודיפרנציאל מוגבל החלקה, כדי להעניק חוויית נהיגה ספורטיבית מקסימלית.

יונדאי טוסון N Line 2022. בקרוב בישראל?

משבר הקורונה לא איפשר יותר מדי מנוחה למהנדסים ולמעצבים של יונדאי, לאחר שב-2020 השיקו את הטוסון, הסנטה פה ואפילו סיפקו לנו הצצה לתוכניות של היצרנית הקוריאנית להנעה החשמלית, כשחשפה את דגם ה-RM20e.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו