GAC מקימה רשת טעינה מהירה לדגמי המותג בלבד • CarBlog.co.il
loader image

GAC מקימה רשת טעינה מהירה לדגמי המותג בלבד

קריאה

רשת בטחון

חברת אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון המייבאת לישראל את מותג הרכב החשמלי GAC, משיקה רשת טעינה מהירה המיועד ללקוחותיה בלבד. לא, לא מדובר באפלייה מתקנת, אלא בעמדות טעינה בתקן GBT המאפשר טעינה בהספק של 40 קילוואט וטווח של כ-100 ק״מ בתוך 25 דקות בלבד, באמצעות פתח טעינה הנמצא מלפנים, בנוסף לפתח הטעינה הרגיל הנמצא בצד ימין מאחור.

הבשורה החדשה מגיעה בתזמון מצוין עבור לקוחות GAC שעד היום יכלו להטעין באמצעות טעינת AC בלבד, מה שהצריך לא פחות מ-8 שעות של יום עבודה או לילה שלם.

החברה תחל בהקמת הרשת עם עמדות בתל אביב, חיפה ובאר שבע, כשלקוחות GAC ייהנו ממנו ללא תשלום עד לסוף שנת 2021. GAC משווקת בישראל בשלב זה דגם אחד בלבד, GE3, גרסה חשמלית ל-GS3, אותו רכב בדיוק בגרסת מנוע הבנזין, כשהמתחרה הישיר שלה, ה-MG ZS EV מחזיק בתואר ״הרכב החשמלי הנמכר בישראל״ לשנת 2020.

הוא מצויד במנוע חשמלי המותקן מלפנים, בהספק של 177 כ״ס ומומנט מיידי של 29.5 קג״מ הניזון מסוללה בקיבולת 54.75 קוט״ש. הכוח יורד אל הגלגלים הקדמיים בלבד ואלו מזניקים אותו מעמידה ל-100 קמ״ש בתוך 8.6 שניות. קצת לאחר השקתו בישראל בילינו סופ״ש שלם ביחד ומה שחשבתי עליו נמצא כאן בקישור.

ה-GE3 שהגיע לישראל קצת לפני משבר הקורונה מציע אבזור די עשיר ביחס לקטגוריה, כמו מצלמות היקפיות 360 מעלות, תאורת Full LED, מושבי עור מחוממים מלפנים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. אבל, בזמן שחלף מאז הגעתו לישראל, קטגוריית ה-Subcompact SUV שבו הוא מתחרה הפכה לתחרותית במיוחד, כשבנוסף ל-MG ZS EV ולניסאן ליף, הגיעה גם הפיג׳ו e-2008 ובמהלך השנה אמורות להגיע אלינו גם הניסאן אריאה והסקודה אניאק, שאמנם נמצאות בקטגוריה אחת מעליה, אך בהחלט יופיעו ברשימת האפשרויות של מחפשי הקרוסאוברים החשמליים.

באוריון מוביליטי היבואנית לא מתכוונים להשאיר את ה-GE3 לבדה באולם התצוגה ובמהלך 2021 צפויים לנחות כאן דגמים חשמליים נוספים של המותג.

תמונות: שרון אריאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו