ג'נסיס חושפת גרסת ספורט ל-G80, הסדאן היוקרתית מקוריאה
loader image

ג'נסיס חושפת גרסת ספורט ל-G80

קריאה
🌎 חדשות רכב > ג'נסיס חושפת גרסת ספורט ל-G80 (דגם חדש)

ביצועים עם סטייל

אחרי ההשקה בישראל והגרסה החשמלית, ג'נסיס חושפת גרסת ספורט ל-G80, הסדאן היוקרתית של מותג היוקרה מקוריאה, שתושק במהלך הרבעון השלישי השנה.

ג'נסיס G80 ספורט תשווק במהלך 2022, כשההבדלים בין הגרסה ״הרגילה״ לגרסת הספורט הם בעיקר קוסמטיים שאפשר למצוא גם בגרסאות הספורט של ה-G70 וה-GV70 שנחתו לאחרונה בישראל: גריל קדמי בגימור כרום כהה ומבריק וכונסים בעיצוב זהה, חישוקים בעיצוב G-Matrix עם קליפרים בגימור שחור או אדום ועדכון לפגוש מאחור עם דפיוזר שתורם את חלקו הצנוע למראה הספורטיבי.

ג'נסיס G80 ספורט
ג'נסיס G80 ספורט

העדכון בתא הנוסעים של ג'נסיס G80 ספורט כולל הגה ספורטיבי עם שלושה חישורים שדופק כרטיס גם ב-G70/GV70, מושבים וחיפויי עור בצבע אדום דומיננטי במיוחד, דוושות בגימור אלומיניום וחומרים כמו סיבי פחמן ואלומיניום.

ג'נסיס G80 ספורט
ג'נסיס G80 ספורט

בג'נסיס לא מסרו בשלב זה פרטים נוספים על יחידת ההינע של ג'נסיס G80 ספורט, אבל כן גילו שהוא יהיה הראשון בהיצע הדגמים של המותג, שיציע היגוי אחורי כאופציה.

ג'נסיס G80 ספורט מגיעה לאחר מתקפה רצינית של השקת דגמים, כמו ג'נסיס X, דגם הקונספט החשמלי, G70 החדשה שעברה מתיחת פנים רצינית וה-GV70, ה-SUV החדש של המותג שנחת אצלנו באפריל השנה. ג'נסיס צפויה להשיק בהמשך 2021 דגם חשמלי נוסף, GV60, רכב פנאי קומפקטי המבוסס על הפלטפורמה החשמלית החדשה של קונצרן יונדאי-קיה.

ג'נסיס G80 ספורט
ג'נסיס G80 ספורט

תמונות: ג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו