הגיבור האמריקאי עושה עלייה: פורד ברונקו החדש בדרך לישראל
loader image

הגיבור האמריקאי עושה עלייה: פורד ברונקו החדש בדרך לישראל

קריאה
🇮🇱 חדשות רכב > פורד ברונקו החדש בדרך לישראל

עושה עלייה

בשורה לחובבי השטח והנוסטלגיה: פורד ברונקו, רכב השטח האייקוני של פורד שעשה קאמבק לאחר היעדרות של 25 שנים, יגיע גם לישראל (בכמות מוגבלת) במהלך החודשים הקרובים.

אחד מרכבי ה-SUV הראשונים בהיסטוריה שהוצג לראשונה ב-1966, הפך במהרה לאייקון וגיבור תרבות אמריקאי אמיתי. הוא התפרסם גם במרדף המתוקשר אחרי או ג׳יי סימפסון בשנות ה-90, וב-1996 פורד החליטה להפסיק את הייצור שלו. באופן לא מפתיע, הוא הפך ללהיט בן לילה מיד לאחר ההשקה שלו ונכון לכתיבת שורות אלה, הוא סולד אאוט שנתיים קדימה עם לא פחות מ-190,000 הזמנות ב-Pre Sale, כש-125,000 מתוכן כבר הפכו להזמנות שתורגמו למשמרות מסביב לשעון במפעל במישיגן.

פורד ברונקו 2021 החדש – גרסת השטח

פורד ברונקו בדור השישי הוא חלק מטרנד של רכבי SUV שעושים קאמבק בגרסה מודרנית כמו הלנד רובר דיפנדר והג׳יפ גראנד וגוניר.

הברונקו החדש הוצגו בשתי גרסאות. הגרסה ראשונה והמעניינת יותר, היא הגרסה הקלאסית שלו כ-SUV שרירי, מוחצן ובעל יכולות שטח גבוהות עם 2 או 4 דלתות, כשבפורד שומרים על המסורת ומאפשרים ״להפשיט״ אותו מהדלתות ומהגג. כן, בדיוק כמו ברנגלר. מעבר לכך, בפורד מציעים לא פחות מ-200 אפשרויות שונות של תוספות לרוכשי הברונקו, חלקן, כמו צבע מסוים, זכו לשמות כמו Area 51…

פורד ברונקו ספורט
פורד ברונקו ספורט

הגרסה השנייה היא גרסת הספורט שהיא יותר SUV משפחתי נחמד, אך עדיין עם הנעה כפולה אבל יכולות שטח פחות טובות מזה של האח הגדול והשרירי.

אין ספק שהגעת הברונקו לישראל תוסיף הרבה מאוד עניין לסגמנט רכבי השטח היוקרתיים, בעיקר מול דגמי לנד רובר וג׳יפ.

לאייטם המלא על השקת הברונקו החדש בעולם לחצו כאן.

קשוח גם מבפנים. פורד ברונקו 2021 החדש

תמונות: פורד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו