מרצדס השיקה את Hyperscreen, מולטימדיה חכמה שתושק ב-EQS
loader image

מרצדס השיקה את Hyperscreen, מולטימדיה חכמה שתושק ב-EQS

קריאה

לגעת בעתיד

מרצדס משיקה את ה-MBUX Hyperscreen, מערכת מולטימדיה, אם אפשר לקרוא לה כך מבלי שתיעלב, בעלת תפיסה עתידנית בכל הקשור לחוויית המשתמש. היא צפויה לערוך הופעת בכורה במרצדס EQS החדשה שתיחשף בחצי הראשון של 2021. ה-Hyperscreen היא למעשה יחידה אחת שמתחילה בפתח אוורור שנראה כמו טורבינה, לוח מכוונים דיגיטלי מפיל לסתות לנהג, מסך מרכזי ומסך נוסף אופציונלי לנוסע שליד הנהג ופתח אוורור נוסף עבורו. מדובר במסך OLED קעור ברוחב 141 ס״מ של זכוכית בציפוי אלומיניום למניעת שריטות, שבמרצדס נתנו לה את השם הסקסי Gorilla Glass. שמונה מעבדי ליבה, זיכרון במהירות של 46.6GB/s ו-24GB של RAM אמונים על הפעולה החלקה שלו מצד החומרה.

Mercedes-EQ. MBUX Hyperscreen

המערכת לומדת את הרגלי המשתמש באמצעות בינה מלאכותית ושומרת עד שבעה פרופילים שונים המכילים את ההגדרות וההעדפות של הנהגים השונים. במרצדס תכננו אותה תחת קונספט שזכה לכינוי “Zero Layer” המאפשרת לנהג למצוא את כל מה שהוא צריך בצורה אינטואיטיבית ונוחה ללא הסחות דעת.

Mercedes-EQ. MBUX Hyperscreen

מרצדס EQS היא כאמור הגרסה ה-100% חשמלית של המרצדס S-Class, ספינת הדגל של יצרנית היוקרה משטוטגרט. בין הפרטים שנחשפו עד כה: טווח של 700 ק״מ בין טעינות (כמובן שעוד אין לזה תקן WLTP/EPA), מנועים חשמליים בהספק של 469 כ״ס. במהלך אירוע ההשקה של ה-Hyperscreen מרצדס שחררה הצצה לצללית שלה. ה-EQS צפויה לעשות עלייה ברבעון האחרון של 2021.

מרצדס EQS – הצצה ראשונה

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו