לנד רובר דיפנדר 2020 בישראל
loader image

לנד רובר דיפנדר הגיע לישראל

קריאה

אגדת שטח

בשקט בשקט, חברת המזרח המשווקת בישראל את מותגי לנד רובר ויגואר, החלה במסירות הדור החדש של הדיפנדר, אחד המותגים האייקונים בעולם הרכב אי-פעם, שהושקה בספטמבר 2019 בתערוכת הרכב בפרנקפורט. בשלב זה מדובר בעשרות יחידות שנמכרו בהליך Pre-Sale עוד לפני פרוץ משבר הקורונה, נתון די מרשים לאור המחיר והעובדה שטרם הושק הקמפיין שלו בישראל.

הדיפנדר החדש הגיע לעולם אחרי שקודמו הקשיש החזיק מעמד במשך 68 שנים על שלל גרסאותיו. בסופו של יום, תקנות זיהום אוויר, הזמן והטכנולוגיה המיושנת עשו את שלהם והוא נאלץ להחזיר ציוד. כעת, לאחר הפסקה של כ-4 שנים והרבה ציפייה, כולל תפקיד בסרט החדש של ג׳יימס בונד No Time To Die, הוא סופסוף חוזר.

דיפנדר. לנד רובר דיפנדר.

עלייתו של הדיפנדר לישראל היא בשורה משמחת עבור חובבי מותג השטח היוקרתי. רבים רואים דווקא בדיפנדר כמחליפו של הדיסקברי 4, רכב הכביש שטח המוצלח של היצרנית מסוליהול, שזכה בארץ ובעולם לאהדה רבה, כשהציע שילוב מושלם בין יוקרה, פינוקים ויכולות שטח מרשימות במיוחד. הדור החמישי של הדיסקברי אכזב לא מעט מחובבי המותג, לאחר שעיצוב ״הקוביה״ שלו הוחלף בעיצוב עגלגל הקורץ יותר לסגמנט ה-SUV היוקרתיים ופחות לאלה ששולפים פק״ל קפה לפני מעלה ורדית.

מכבישי איילון ועד לסיבוב בחרמון. לנד רובר דיפנדר החדש

הדיפנדר ישווק בישראל עם מנועי דיזל ובנזין בהספקים של עד 400 כ״ס, ברמות איבזור שונות ובשלל גרסאות. בשלב הראשון הוא ישווק בגרסתו הארוכה (110) ובהמשך גם בגרסה הקצרה יותר (90). הוא מבוסס על פלטפורמת D7x, שלדת אלומיניום אחודה, שהופכת אותו לקשיח ועמיד יותר, במקביל לדיאטה רצינית במשקל.

פלטפורמת D7x של לנד רובר

ולסיום, מספרים: הדיפנדר החדש יכול לנסוע במים בעומק של עד 90 ס״מ, בעל זוית גישה של 38 מעלות וזוית נטישה של 40 מעלות. יש לו יכולת (שעדיין טרם ברור אם תהיה רלוונטית בישראל) של עדכוני תוכנה באופן אוטומטי, מערכת מולטימדיה חדשה לגמרי העונה לשם PIVI עם אפשרות לחבר שני סמארטפונים, שלל מצלמות וחיישנים, מתלי אוויר אדפטיביים ועוד הרבה דברים שאפשר לראות בסרטון הבא:

7 תגובות

עקבו אחרינו