מרצדס משיקה את ה-MBUX Hyperscreen, מערכת מולטימדיה, אם אפשר לקרוא לה כך מבלי שתיעלב, בעלת תפיסה עתידנית בכל הקשור לחוויית המשתמש. היא צפויה לערוך הופעת בכורה במרצדס EQS החדשה שתיחשף בחצי הראשון של 2021. ה-Hyperscreen היא למעשה יחידה אחת שמתחילה בפתח אוורור שנראה כמו טורבינה, לוח מכוונים דיגיטלי מפיל לסתות לנהג, מסך מרכזי ומסך נוסף אופציונלי לנוסע שליד הנהג ופתח אוורור נוסף עבורו. מדובר במסך OLED קעור ברוחב 141 ס״מ של זכוכית בציפוי אלומיניום למניעת שריטות, שבמרצדס נתנו לה את השם הסקסי Gorilla Glass. שמונה מעבדי ליבה, זיכרון במהירות של 46.6GB/s ו-24GB של RAM אמונים על הפעולה החלקה שלו מצד החומרה.
המערכת לומדת את הרגלי המשתמש באמצעות בינה מלאכותית ושומרת עד שבעה פרופילים שונים המכילים את ההגדרות וההעדפות של הנהגים השונים. במרצדס תכננו אותה תחת קונספט שזכה לכינוי “Zero Layer” המאפשרת לנהג למצוא את כל מה שהוא צריך בצורה אינטואיטיבית ונוחה ללא הסחות דעת.
מרצדס EQS היא כאמור הגרסה ה-100% חשמלית של המרצדס S-Class, ספינת הדגל של יצרנית היוקרה משטוטגרט. בין הפרטים שנחשפו עד כה: טווח של 700 ק״מ בין טעינות (כמובן שעוד אין לזה תקן WLTP/EPA), מנועים חשמליים בהספק של 469 כ״ס. במהלך אירוע ההשקה של ה-Hyperscreen מרצדס שחררה הצצה לצללית שלה. ה-EQS צפויה לעשות עלייה ברבעון האחרון של 2021.
[…] הראשון שרואים בתא הנוסעים החדש, הוא מסך ה-Hyperscreen העצום, OLED בגודל ״56 המשתרע מצד לצד וכולל לוח מחוונים […]
[…] נוסף נשבר עם גודל מסך המולטימדיה העצום, ה-MBUX Hyperscreen העצום בגודל ״56 עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ״12.3, צג […]
[…] עם מנוע הבעירה הפנימית, רק שכאן הוא מוצע גם עם מסך ה-Hyperscreen כאופציה. נכון, כבר יש דגמים המציעים שלושה מסכים, אבל פה […]
[…] את מירב המאמצים והטכנולוגיות ואף חשפה לאחרונה את ה-Hyperscreen, לוח המכוונים הדיגיטלי והעצום בגודלו ובכמות […]